Counter Strike: Source

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwePC

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Hallo,

Ik weet niet of ik op de goeie plek bent hiervoor, maar ik heb een probleem waar ik tot nu toe nog geen antwoord op heb kunnen vinden.

Ik heb een paar weken geleden steam gekocht. En nu heb ik het volgende probleem. Ik heb last van constante "lag". Nu is mijn ping de heletijd ergens tussen de 20-40. En mijn FPS zit tussen de 80 en de 300.

Ik heb allerlei configs geprobeert zonder succes. Even een impressie over wat voor systeem ik gebruik. C2D E8400 3.0 ghz. 4GB intern. 9800GTX. Dit zou dus voor geen enkel probleem moeten zorgen volgens mij.

Bedankt alvast

Misschien een volledig onzinnige opmerking, maar gamespeed staat niet op het laagste niveau?

Tja, da's een hele goeie. Ik heb ooit een voorloper van de game gezien en daar kon je de gamespeed regelen van low tot high. Da's een kwestie van het spel starten en even rondkijken.

ik denk dat je rate settings mischien niet goed staan.
je kunt eens op 1 van mijn servers komen dan kunnen wij je helpen met je probleem

[NL][SURF DM]Futuristic-Gaming.NL
ff zoeken met steam

hey ik heb even een vraag ik kon altijd servers vinden maar nu had ik een nieuwe
laptop en alles gekopieerd tone vond ik servers nu heb ik me laptop helemaal terug gezet naar fabrieks in stellingen en er counterstrike er weer op gezet maar nu kan ik de server niet meer vinden dan staat e

kan geen verbinding maken met hoofdgame server ???

ps let niet op typ fouten

Bijlagen

• steam probleem.jpg
    steam probleem.jpg
    56,4 KB · Weergaven: 35
wat heeft dit met de vraag van de ts te maken??

denk dat dit bericht verwijderd mag worden begin een nieuwe eigen vraag

ik denk dat je rate settings mischien niet goed staan.
je kunt eens op 1 van mijn servers komen dan kunnen wij je helpen met je probleem

[NL][SURF DM]Futuristic-Gaming.NL
ff zoeken met steam

Nee niks met rates te maken helaas :( Ik heb een klein vermoeden dat het mijn HDD wel eens kan zijn. Zou deze voor lag kunnen zorgen? Niet volledig zichtbaar in FPS want die komt niet onder de 80

probeer in console eens net_graph 3 te tikken

daar kun je ook je fps en ping en tickrate zien.

wat zijn je beeld settings in counterstrike zoals aa enz?

welke hdd heb je , die kun je met hdtach testen op snelheid.

Laatst bewerkt:
Bij games is de harde schijf eigenlijk alleen de bottleneck als je niet genoeg RAM hebt om de hele game te laden, wat me met 4GB niet het geval lijkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan