Counter Strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucabrasi

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
Wat ik me altijd afvraag.
Hoe zie je zo snel of diegene die je ziet bij jou hoort of dat hij de enemy is ?

Wat ik me altijd afvraag.
Hoe zie je zo snel of diegene die je ziet bij jou hoort of dat hij de enemy is ?

Je kiest een Team natuurlijk dus CT, T ( Counter-terrorist, Terrorist .) en door te kijken hoe hij er uit ziet ??

Dat weet ik net nog wel :P

Maar is soms moeilijk te zien van ver wie bij wie hoort.
En sommige kunnen dat zo snel zien.. 1 schot en je bent er geweest.
Kvraag me af of ze geen addon gebruiken ofzo waarmee je dat beter kan zien ofzo.

Je ziet het verschil tussen een counter-terrorist en terrorist vind ik wel overduidelijk, maar meestal zie je je teamleden op de map dus als je iemand ziet die niet op de map staat als team lid is het vaak een tegenstander.

Groetjes,

Meer40

Neem dan gewoon een sniper! Dan kan je inzoomen. :p ;)

Nu, er zijn een paar dingen die helpen:
als je een normale map speelt (zeg, dust ofzo) dan weet je dat sommige mensen (team) niet op bepaalde plekken kunnen zijn, omdat ze niet zo snel kunnen lopen. Een terrorist kan niet binnen 10 seconde op een ct-spawnplek zijn bijvoorbeeld. Als je echter een tijdje in een ronde zit, werkt dit natuurlijk niet meer.

Daarnaast is er je radar (zoals meer40 zei), hoewel ik moet toegeven dat ik die zelf nooit gebruik.

En tsja.. CT hebben alleen maar donkere (blauw en zwarte) kleren, terroristen zandkleur/wit/bruin.​
Voor de rest... gewoon veel spelen :)

over welke cs gaat dit trouwens, 1.6 of source?

Laatst bewerkt:
Source :P

Ben sinds kort begonnen. En is best verslavend. alleen soms schiet ik op de verkeerde :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan