Countersrike met microfoon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conyali

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Hoi
ik heb een probleem en dat is dat ik niet op counter-strike source met microfoon kan praten.
als ik naar spraal, geluid en geluidsapparaten ga en naar instelingen ga zeg maar zie ik de microfoon gekruist maar ik kan die kruis niet weg halen hoe moet dat ik heb 2 sound cars 1 van sweex en andere standart en kan iemand mij link geven van soundmax waar ik dat kan dowloaden

moeder bord asus p5vd2-mx/p5v-vm dh voor dat ik sweex had gekocht zat soundmax volgens mij er in

Kijk even bij opmane apperaten of die wel als standaard is ingesteld

Hoi
ik heb een probleem en dat is dat ik niet op counter-strike source met microfoon kan praten.
als ik naar spraal, geluid en geluidsapparaten ga en naar instelingen ga zeg maar zie ik de microfoon gekruist maar ik kan die kruis niet weg halen hoe moet dat ik heb 2 sound cars 1 van sweex en andere standart en kan iemand mij link geven van soundmax waar ik dat kan dowloaden

moeder bord asus p5vd2-mx/p5v-vm dh voor dat ik sweex had gekocht zat soundmax volgens mij er in

Mij is niet duidelijk of je naar de spraakgestuurde instellingen van het spel bent gaan zoeken of naar die van windows geluidsbeheer.
Mogelijk staat die bij geluidsbeheer onder windows op mute.

De soundmax is een onboard geluidskaart. deze wordt automatisch uitgezet doordat je de sweex erin hebt zitten.
De stuurprogramma's voor de soundmax kan je op www.asus.com adh van je moederbrod type downloaden.

ik ben naar allebij gegaan in het spel als het mici ga testen hoor ik buuh enzo alleen mij mici is op mute bij windows hoe moet ik die kruis weg halen ik kliker op maar gaat nie weg

ik heb nog ff ss voor jullie
naamloos1x.th.png
[/URL][/IMG]

http://img191.imageshack.us/i/naamloos1x.png/

ik weet niet via welke je het foto kan zien probeer alle 2

hij staat geselecteerd, dat is goed! Kijk even of je iig de mic in de goeie ingang hebt (een roze ingang). Dan de software installeren, en dan kijken of hij het wel doet met bijvoorbeeld skype. Verder weet ik ook niks :confused:

suc6 er mee! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan