counterstrike: condition zero: uitbreiding of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
is dit spel een uitbreiding van het originele counterstrike? want ik zou graag CS: CZ kopen, maar de originele CS heb ik niet, kan ik dan gwn CS:CZ spelen? ik dacht dat het een uitbreiding is, want 15 euro voor een spel dat volgens de site iets van 3 weken uit is, klopt volgens mij niet:confused: is deze trouwens beter dan de vorige?http://www.freerecordshop.be/pages/productview.asp?productid=713063

CSCZ is weldegelijk een soort van een uitbreiding, maar over het algemeen een hele update van CS1.6, maar ik raad hem niet aan. De missies die je krijgt (dus voor SP) zijn meer in de trend van 'snij de kelen door van 5 terroristen met een mes binnen 5 minuten' ofzo, dat is het imo niet waard. Je zult het wel zonder de originele kunnen spelen.

Ik raad aan om een Counter Strike Source licence key ergens te kopen (steam?), en dan via steam downloaden. Of Half Life 2 kopen uiteraad, waar CS Source automatisch bij geleverd wordt.

CSSource is overigens een update van CS1.6, najah, een hele remake eigenlijk, in de nieuwe source engine. Grafisch zit alles er gewoon veel beter uit, en de AI is ook een stuk beter ten opzichte van Condition Zero. (Die heeft de AI van de bots mod van CS1.6).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan