Counterstrike source draait niet goed, net nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gietor

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop aangeschaft.. ( ik weet dat laptops eigelijk niet voor gamen zijn ) maar met deze laptop zou ik eigelijk css echt makelijk moeten kunnen draaien...

als er niks gebeurt op he scherm dan heeft die iets van 130 fps.. maar zodra er 3 enemys oid komen dan krijg ik ineens lage fps... als ik showfps aan heb dan word het ook rood.. dus dan lijkt alsof me pc het niet trekt... maar dat lijkt me sterk..

dit zit er in het laptoppie:

intel core 2 duoprosessor t6400
nvidia gforce 9600mgs turbocache
3gb ddr3 mb ram
250 gb hdd

wat zou het kunnen zijn?

Ondersteunt CSS je chipset wel? Dit komt namelijk veel voor bij games. Als je die op een laptop wil spelen dan werkt het niet omdat die bepaalde chipset gewoon weg niet ondesteunt wordt.

dat lijkt me wel anders zou die helemaaaaal crack draaien, waar zou ik kunnen controleren of die hem wel ondersteunt?

ik heb gekeken, jij kent hem wel want hij vind ook direct x 9+... een ander idee misschien?

bvd

kijk eens op http://www.canirunit.com of je laptop het spel kan spelen. zoiezo is een laptop NIET gemaakt om games mee te spelen. Als je mooie games wil spelen raad ik je aan een desktop computer te kopen (of zoals ik, onderdelen kopen en m zelf in elkaar prutsen)

Suc6 ermee:thumb:

PS: Er is voor dit soort vragen een "Spel werkt niet (meer)" forum!!!

Counterstrike source kan je niet vinden in die lijst .. :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan