Counterstrike Source loopt bij laatste streepje vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corwinbobbie

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Hallo,

Counterstrike Source loopt bij het laatste streepje vast,

en dan kan ik ook echt niks meer doen ik moet de pc echt uitschakelen,

heb al opnieuw geinstalleert werkt ook niet bij cs 1.6 doet ie het gewoon goed maar het gaat om source:(

Alvast bedankt

Dan raad ik je aan een account aan te maken en je vraag aan supportmedewerker te stellen : http://support.steampowered.com/cgi...2PSZwX3BhZ2U9MQ**&p_next_page=myovr.php&p_li=
Dan moet je wel eerst geregistreerd zijn en ingelogd zijn.Ga dan terug naar mijn links in de vorige post en kies voor my stuff. Heb je ook al nagekeken of er geen corrupte bestanden zijn? Dat kan je zo doen open steam,my games,counterstrike source,properties,local files verify ... Ik kon onmogelijk weten dat je die links al had bezocht omdat je dit niet had vermeld. Welke firewall gebruik je ?

Maar dat systeem gaat toch snel hoor. Ik heb er al ervaring mee bij andere supportafdelingen van uitgevers. Dit zou ook snel moeten gaan en dit loopt niet via mail maar met dat account systeem. Over mailbeantwoording kan ik niet op antwoorden.

Nielsvds zei:
Maar dat systeem gaat toch snel hoor. Ik heb er al ervaring mee bij andere supportafdelingen van uitgevers. Dit zou ook snel moeten gaan en dit loopt niet via mail maar met dat account systeem. Over mailbeantwoording kan ik niet op antwoorden.

Niels ik ben bang dat ik daar geen antwoord krijg nu nog steeds geen antwoord

:( waarschijnlijk is dit een heel moeilijk probleem wat niet zo snel opgelost kan worden

ja dat heb ik al verteld. Uitgever Valve heeft geen interesse in problemen.

Heb je de laatste drivers van je videokaart??
zo niet, ga dan even naar de website en download de nieuwste versie.

Hier komt je probleem ook aan bod
(engels :P )
http://www.techspot.com/vb/topic35836.html

Laatst bewerkt:
viper706 zei:
ja dat heb ik al verteld. Uitgever Valve heeft geen interesse in problemen.

Heb je de laatste drivers van je videokaart??
zo niet, ga dan even naar de website en download de nieuwste versie.

Hier komt je probleem ook aan bod
(engels :P )
http://www.techspot.com/vb/topic35836.html

Staat niet echt nuttige info op

Maar viper kan je me dan even uitleggen welke ik moet downloaden van de videokaart bij www.nvidia.com dank u:)

Welke videokaart heb je :p
Ik gok dat je: graphics driver>>Geforce and TNT2??>>>windows XP?? moet nemen, dan downloaden en de installatie gaat vanzelf!!

Wel eerst de vorige drivers verwijderen. Dit kan ofwel via apparaatbeheer typ uitvoeren devmgmt.msc in open het plusteken voor beeldschermadapters, druk nu met je rechtermuisknop op de naam van je 3d-kaart en kies voor installatie ongedaan maken. Herstart dan je pc of via configuratiescherm,software (maar denk niet dat het een driverprobleem is). Heb je ook al dit gedaan nagekeken of er geen corrupte bestanden zijn? Dat kan je zo doen open steam,my games,counterstrike source,properties,local files verify ...
plus zonder firewall gespeeld hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan