counterstrike source server maken lukt niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

master1raoul

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
hallo,

ik wil graag een counterstrike source (css) server maken, nu heb ik al css geupdate en dat soort dingen maar als ik nu een server wil gaan maken staat er dat hij het moet doen, maar als ik ga zoeken op het ip-adres in css dan zegt hij: server not respoding wie kan mij helpen??

Je maakt wel een dedicated server aan?
Je hebt in de firewall de poort open staan?
Toevallig een router tussen je computer en je pc? Daar ook de juiste poort in geforward?

Een dedicated server is een programma dat alleen als server dient, jij bent dan niet meteen in het spel. Je moet dan eerst met de server verbinden voor je kunt gaan spelen.

De dedicated server kun je via Steam downloaden. Hier [engels] vindt je een tutorial over het installeren van de Source Dedicated server.

Hmm, na het lezen van dit artikel lijkt het erop dat je niet per se een dedicated server hoeft te gebruiken. Wellicht helpt het artikel je beter.

Heb je een router?

Zo ja, heb je dan de laatste regel in acht genomen?
Router gebruikers forward wel eerst jullie poort he

Via de site die ik eerder gaf vind je de poorten:
Welke poorten moet ik open hebben staan voor mijn dedicated server ?

De volgende poorten dienen open te staan :

UDP: 27015 en 27020 (standaard HLDS, SRCDS en HLTV)
TCP: 27015 (SRCDS Rcon)

hallo,

ik heb is gekeken in mijn router en ik heb gevonden hoe ik de poorten moet open zetten.
alleen ik weet niet welke tekst in welk vakje moet staan ik heb een printscreen gemaakt.

Bijlagen

Ik heb een | tussen elk item gezet

TCP | 27015 | 27015 | {Het netwerk ip van jouw computer} | CS:S | Vinkje
UDP | 27015 | 27015 | {Jouw netwerk ip} | CS:S | Vinkje

hallo,

ik heb geprobeert om de poorten open te zetten alleen geeft hij nu een foutmelding aan (bijlage) hopelijk kun je er iets mee.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan