Counterstrike source steam/vac connectie probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sinic907

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Hey, helpmijers.
Ik ben weer een tegen een probleemje op gelopen .....
Ik speel vaak op vele servers, maar de laaste tijd word ik de hele tijd van de server gekickt door een connectie probleem onstaan door vac/ steam.

Eerst kon ik elk sever, maar toen kon ik allen maar 1 server joine.
Dat was de server waar ik veel op speelde, nu uitgestorven door een of andere reden ....
nu ben ik 3 weken op vakantie geweest en nu kan ik die server ook niet meer joine :S

Steam stuurde door naar deze site :
https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=374
Btw ik gebruik een linksys wrt54g router, en ja ik heb alle oplossingen geprobeerd op de steam site .... :|

Alvast bedankt mvg sinic907

Hey, helpmijers.
Ik ben weer een tegen een probleemje op gelopen .....
Ik speel vaak op vele servers, maar de laaste tijd word ik de hele tijd van de server gekickt door een connectie probleem onstaan door vac/ steam.

Eerst kon ik elk sever, maar toen kon ik allen maar 1 server joine.
Dat was de server waar ik veel op speelde, nu uitgestorven door een of andere reden ....
nu ben ik 3 weken op vakantie geweest en nu kan ik die server ook niet meer joine :S

Steam stuurde door naar deze site :
https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_faqid=374
Btw ik gebruik een linksys wrt54g router, en ja ik heb alle oplossingen geprobeerd op de steam site .... :|

Alvast bedankt mvg sinic907

Is er toevallig een onbeveiligd netwerk in de buurt? probeer daar eens op te joinen?

Installereer Cs eens opnieuw (back-up wel je maps, sounds en dergelijke ook je favorieten)
Wanneer opnieuw geinstalleerd probeer eens ergens op je favorieten in te loggen. Lukt dat, voeg dan stelselmatig dingen toe, zoals 1st de maps, dan sounds, ... Controleer na elke ding dat je hebt toegevoegd of die nog werkt

Mvg timothy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan