Counterstrike Source(Steam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jecroes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Berichten
2
Op het moment als ik steam opstart en mijn wachtwoord invoer geeft hij de volgende melding Steam is having trouble to connect to the steamservers.

Weet iemand hier een oplossing voor??
 
het ziet er naar uit dat steam geen verbinding kan maken omdat je miss geen of beperkte internet verbinding hebt (in geval van draadloos) of omdat je achter een firewall zit, als je achter een firewall zit en die liever niet wil uitschakelen moet je naar de opties van die firewall gaan en hl.exe en steam.exe als uitzondering toevoegen, kijk ff of hij het dan doet :thumb:
 
ik heb net hetzelfde probleem vriend volgens mij ligt het gewoon aan steam ff w8:(
 
ik heb net hetzelfde probleem vriend volgens mij ligt het gewoon aan steam ff w8:(

het klopt idd, het ligt aan steam en er is ook geen oplossing voor het wordt dus ff w88 (gebruik zelf ook steam voor cs 1.6 en condition zero) maar ja me pc is nu kapot dus dat schiet ook niet op :mad:
 
de steam servers doen het weer dus je kan weer gerust gaan camen ;):thumb:
 
Cs

Het doet gelukkig weer idd bedankt allemaal voor jullie hulp. Ik blij dat ik mijn pc niet meteen opnieuw geinstald heb:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan