Counterstrike source werkt niet help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleinebill

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Ik ging gisteren counterstrike opstarten en opeens kreeg hij een foutmelding.

hl2.exe toepassings fout.

de instructie op 0x180d3e2c verwijst naar geheugen op 0x0e48a1a0. de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

als ik Counterstrike opstart krijg ik dit. Alsjeblieft help mij. Heb al mijn pc geformateerd. En opnieuw ingestaleerd. Helpt allebei niet.

A.v.B:thumb:

Als het programma aantoont dat er fouten in je geheugenreepjes zitten, dan zit er niks anders op dan nieuwe geheugenreepjes te kopen. Doe je dat niet, dan blijf je dus die foutmeldingen houden.

Krijg soortgelijke meldingen ook bij andere toepassingen of alleen enkel bij Counterstrike?

Als het programma aantoont dat er fouten in je geheugenreepjes zitten, dan zit er niks anders op dan nieuwe geheugenreepjes te kopen. Doe je dat niet, dan blijf je dus die foutmeldingen houden.

Krijg soortgelijke meldingen ook bij andere toepassingen of alleen enkel bij Counterstrike?

alleen maar bij counterstrike source. maar hoe kan ik dat programmatje openen. Heb net mijn pc opnieuw geinstaleerd dus daarom heb ik geen programmatjes. maar wat als het niet aan die geheugenreepjes ligt.?

A.v.B

Is je Counterstrike een legale versie? Dus gekocht of originele cd?

Voor Memtest onder Windows kan je beter deze pakken:
http://hcidesign.com/memtest/

hee.
jah het is een legale versie. OK ik ben nu bezig met instaleren.
je mag hier toch geen msn door geven he? maar wat als het neit aan die geheugen reepjes ligt. heb je dan nog andere oplossingen voort mij?

a.v.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan