counterstrike

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Wie kan mij vertellen hoe ik zelf een server kan maken?

Thuis hebben we verschillende pc'S die werken langs een router.Als ik een nieuw spel maak en gebruik mijn IP-adres heeft de andere persoon geen probleem om op mijn spel te komen.
Maar als er iemand buiten mijn eigen netwerk op mijn spel wil geraken,gaat het niet.
Hoe werkt dit?

Ik heb gezien dat als ik in counterstrike naar de server-info vraag deze altijd een extentie hebben vb :27015

Graag een opheldering,

Thanks

9 van de 10x komen er wel andere mensen op, alleen zie je dat niet, het heeft voornamelijk met je isp te maken. Mensen die connecten krijgen direct een timeout. Meeste isp's in nederland zijn te traag om een server te runnen.

1 speler van buitenaf vraagt 6KB/s upload. En aangezien de meesten isp's hebben zoals @home en chello gaat dat niet echt werken.

Ik daarentegen heb een T1 verbinding. Werkt perfect, zit ook achter een router, niks aan veranderd, er connecten gewoon mensen van buitenaf op.

Dus dan denk ik dat je een te slechte isp hebt om een server te hosten.

kun jij me soms vertellen hoe ik dan zelf een server maak.Wat moet iemand anders intikken als serverippadres om bij mij te kunnen komen?

Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan