counterstrike

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricootjuuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Berichten
3
hee mensen,

ik wil wel is counterstrike spelen aangezien me dat een hele goede game lijkt alleen weet iemand waar ik het gratis kan downloaden enzo want ik ben beetje noobie qua dat soort dingen :p daarom plaats ik het ook hier. graag antwoord :D
 
ik zeg enkel ,op nieuwsgroepen,verder mag hier niet,en je mag het zelf uitzoeken:d
 
Downloaden is illegaal, daar mogen we je niet mee helpen.

TIP: download Steam, koop een legale kopie voor 5 euro ofzo.
 
ja, CSS is inderdaad heel erg geodkoop daar t al een knap oude game betreft, en op steam is hij zelfs nog goedkoper.
tevens is het t beste om deze game in dit geval te kopen daar het een multiplayer game (mp) betreft. en om mp te kunnen spelen heb je de servers van de game nodig, en die kun je enkel met een originele versie bereiken, dus geen gecopieeerde download versie (torrent).

leon

(ik weet, t kan wel, maar dan enkel met dedicated servers, en daar de poster zelf al aangeeft hier niet echt in thuis te zijn zal hij daar dan eztra moeilijkheden mee hebben. dus gewoon even 5 euries en klaar is kees. je kan de game dan binnen 5 minuten spelen, is nog sneller dan naar een low budget store lopen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan