coupon drop down virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

yolanda28sept

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2012
Hallo sinds een pr dagen heb ik dit virus op de pc staan. Dit houdt in dat er bepaalde woorden onderstreept staan zodat het een link lijkt. Maar als je met de muis erop gaat staan komt er een pop-up schermpje met reclame over van alles en nog wat.
Hoe krijg ik dit er vanaf??!?!?!?!?!?Het is vreselijk irritant en heb t volgende al geprobeerd;
AVG is eroverheen geweest..AD-aware....windows defender.....hitman pro....ook en ze vinden niks.
Zit ik dus nog steeds met de vele strepen onder de woorden.
Wie weet de oplossing hiervoor AUB??!?!?!??!

met vr gr

Yolanda

Heb dit geprobeerd maar als ik naar configuratiescherm ga enn "progamma's verwijderen"staat het er niet bij en kan ik dus niks verwijderen:rolleyes:
ander idee nog??

Hallo Yolanda,
Is je probleem inmiddels opgelost? Ik heb nl. precies hetzelde probleem!!
Wil je me aub melden hoe je het evt. hebt opgelost?
b.v.d.
lansjes

Hoihoi..nee helaas het is niet opgelost en zit nog steeds met deze ellende....sorry..:o

Heb je wel alle relevante stappen uitgevoerd?
Je moet ze allemaal langs.

Hallo Edmoor,
Ik heb precies hetzelfde als Yolanda en kan ook 'CouponDropDown coupons' niet terug vinden bij mijn programma's, misschien heet het daar anders?
Wil dit ook graag opgelost zien.
Gr. Lansjes

Mijn vraag is nog steeds, zijn alle stappen gevolgd?
Stap 1 is inderdaad om te kijken of het in Programma's en onderdelen voorkomt en zoja, het daar te verwijderen.
Daarna stap 2. OOK als het in stap 1 niet voorkomt en op die manier volg je alle stappen.

Heb zojuist ook nog weer gekeken nav de gegeven link..maar zie het echt nergens staan..geen idee dus wat ik nu kan doen??!

En je hebt stap 3, 4, en 5 ook gedaan? Want dat lees ik maar niet.

sorry maar zette t antwoord neer en kreeg daarna je vraag te zien..heb (nog)niet Malwarebytes Anti-Malware Free gedownload en dus geprobeerd. Durf helemaal niks meer te downladen eigenlijk:shocked:

Geeft niks.
Maar die stappen zijn wel belangrijk en de anti malware programma's die daar worden gebruikt zijn volledig betrouwbaar.

ok nou ga ik die toch eens downloaden en zien of ik daarmee verder kom want wil heel graag van deze ellende af;-)

heb stap 4 uitgevoerd zojuist en het LIJKT alsof het eraf is. Durf niet te vroeg te juichen en zal morgen eens verder kijken heb er nu geen tijd meer voor. Het zou fantastisch zijn..ik laat het nog weten.
Wordt vervolgt;-)

Dan laat ik de dop nog even op de fles zitten :cool:

nou trek de kurk er maar van af:thumb:
Heb goed gekeken maar ben het toch echt kwijt die zgn "links" !!!SUPER!!!

Malwarebytes Anti-Malware heeft er wat uitgehaald(stuk of 4) en blijkbaar is dat wat nodig was!!!
Ik durfde t steeds maar niet te downloaden omdat ik al t nodige had gedownload ivm dit virus en door de bomen t bos niet meer zag zo ongeveer;-)
Blij dat ik het nu toch gedaan heb. Ben er superblij mee

Hartelijk dank voor de hulp:thumb::thumb::thumb:

groetjes,

Yolanda

P.S De pc startte de laatste tijd zo vreselijk traag op en dacht dat t met dit virus te maken had misschien
maar dat is nog steeds zo.
Nou ja, dat is minder belangrijk.
Belangrijkste is:Coupon drop down is VERDWENEN!!!!!!!!!!!!!!!:d

*Plop!* :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan