cpanel apache hoe daar instellingen te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
please bel me op 0229572198 (of laat je nr. achter dan bel ik jou) als je iets weet over cpanel apache hoe daar instellingen moet maken, ik moet daar namelijk iets instellen en weet niet hoe t moet...

Uumh; zo werkt dat hier niet helemaal.

Als er iemand een antwoord heeft wordt het op het forum geplaatst. Behalve dat dit de "standaardprocedure" is heeft dan ook iedereen er wat aan.

Vertel eens wat het probleem is?

ik heb een gratis hosting. op dat account wil ik 2 sites gaan plaatsen. ik wil ook 2 .nl domeinnamen registreren. de ene domeinnaam moet naar de ene site gaan, de andere domeinnaam moet naar de andere site gaan. ik belde de gene op die van de .nl registratie was, hij zij dat ik dat kon opgeven in de apache van mijn site, het enigste wat ik daar van zie is in mijn c-panel een knopje Apache Handlers als ik daar op klik kan ik handlers toevoegen (ik heb geen idee wat dat zijn) en verwijderen. Hoe moet ik hier nu mee regelen dat ik 2 sites kan hosten? ik heb van mijn hosting opgekregen dat mijn gegevens zijn:
Name Server1: ns1.viperhosting.net , 65.75.138.171
Name Server 2: ns2.viperhosting.net , 65.75.138.172
als ik mijn site wil bezoeken (ik heb er nu een site op staan) ga ik naar www.bartjes.firewebx.com die index is een pagina, nu wil ik er dus 2 pagina's bij maken. Weet iemant hoe ik dit moet regelen? alvast bedankt!
Bart Huisman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan