maxdemeern
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 dec 2011
Hallo,
Ik heb de domeinnaam www.designerr.nl bij mijndomein, en de mail, filehosting en redirects etc. bij serversfree.com.
Ik heb de DNS en nameservers in mijndomein correct aangepast zoals aangegeven op serversfree. (de mx.serversfree.com (mail) en ns1.serversfree.com (rest) als nameservers en hun dns code als A record)
Ik zit nu alleen met deze problemen:
Dingen die ik al heb geprobeert:
Screenshot van mijn CPanel mogenlijkheden:

Wat ik dus wil is dat mijn emailadres goed werkt en dat 'ie ook zonder www. gaat redirecten naar de door mij ingevoerde pagina.
Hopelijk komt er in korte tijd een oplossing uitrollen, de website zelf is al een tijdje zo goed als af, alleen dit vertraagt het nogal.
Alvast bedankt voor het helpen!
Max
Ik heb de domeinnaam www.designerr.nl bij mijndomein, en de mail, filehosting en redirects etc. bij serversfree.com.
Ik heb de DNS en nameservers in mijndomein correct aangepast zoals aangegeven op serversfree. (de mx.serversfree.com (mail) en ns1.serversfree.com (rest) als nameservers en hun dns code als A record)
Ik zit nu alleen met deze problemen:
- Ik heb de redirect ingesteld bij serversfree, maar het werkt alleen met een www. ervoor. (Probeer designerr.nl en www.designerr.nl maar eens)
- Het custom mail adres (klantenservice@designerr.nl) werkt heel slecht, kan wel mail verzenden, maar amper ontvangen. Ontving vanmorgen wel eventjes mail maar nu weer niet.
Dingen die ik al heb geprobeert:
- De redirect via mijndomein laten gaan en de rest via serversfree. Werkt niet, de link naar serversfree lijkt ''dominerend'' te zijn.
- Voor de mail het klantenservice adres tijdelijk laten redirecten naar mijn eigen mailadres. (Niet mails die al aangekomen zijn, maar direct, omdat ze uberhaupt niet aankomen op dat adres) Werkt niet, adres is al geregistreert voor dat account.
Screenshot van mijn CPanel mogenlijkheden:

Wat ik dus wil is dat mijn emailadres goed werkt en dat 'ie ook zonder www. gaat redirecten naar de door mij ingevoerde pagina.
Hopelijk komt er in korte tijd een oplossing uitrollen, de website zelf is al een tijdje zo goed als af, alleen dit vertraagt het nogal.
Alvast bedankt voor het helpen!
Max
Laatst bewerkt: