cpmputer werkt niet iets met ati

Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
252
hallo

hoop dat jullie mij kunnen helpen
ben nu op mn oude computer dit aan t tikken gelukkig werkt die wel

het probleem is:

computer start al moeilijk op en als ie dan toch opgestart is en ben dan zover dan kan ik niks want muis werkt niet en er doet dus helemaal niks meer kan dus ook niet terugzetten naar eerdere datum want niks werkt,

krijg wel eens deze melding:

kan het ATI configuratiescherm niet initialiseren omdat het atistuurprogramma niet is geinstaleerd of niet correct werkt
het aticonfiguratiescherm word afgesloten

en dan gebeurt er niks meer en kun je niks doen

help:confused:

groetjes cat
 
Kun je wel in Veilige modus opstarten? Dus na een herstart herhaaldelijk op F8 drukken, waarna je in een zwart scherm uit verschillende opstartmogelijkheden kunt kiezen. Probeer dan eens "laatst goed werkende configuratie" of zo iets.
 
nee dat gaat niet af en toe krijg ik dan een scherm met iets van bootenzo maar daar kun je ook niks mee want de pijltjes op mn toetsenbord gaan dan ook niet

groeten
cat
 
Als je de Setup CD van Windows XP in de lade van de CD-Romspeler legt en je herstart de PC, dan krijg je in een zwart scherm een regel tekst. Zoiets als:druk op een willekeurige toets als u vanaf de CD-Rom wilt opstarten. Kun je dan op een toets drukken? Zodat je vanaf de CD-Rom opstart?
 
ga dit nu even doen ben even weggeweest
tot zo

groeten cat
 
ik heb de revorery cd voor windows xp er in gedaan en inderdaad op die toets gedrukt dat ging en toen is ie alle bestuursystemen en zo opnieuw gaan laden en toen ie dat gedaan had kreeg ik de vraag die ik niet kon beantwoorden maar als ik dan op enter drukte dan slootik de cd af
opnieuw opgestart en hij doet t weer

bedankt hiervoor

mocht t weer misgaan je hoort t dan wel weer

groeten
cat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan