CPU 100% in USE???

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Als ik me comp opstart wanneer ie nog helemaa koud :D is, is het soms het gevald at me CPU constant 100% in gebruik is als ik ctrl alt del indruk!!! dit alleen al als ik alleen msn draai...

Als ik dan herstart is het weg!!!

Mogelijke OOrzaak??????

Oplossing ???

Alvast bedankt

Ik heb het ook en ik denk dat het door windows xp proffesional komt. du s binnenkort w2k erop :D dat rulledd :)

Geplaatst door toetje33
Ik heb het ook en ik denk dat het door windows xp proffesional komt. du s binnenkort w2k erop :D dat rulledd :)

Zulke fouten komt niet door een besturingsysteem hoor maar door de software die erop geinstalleerd is. Ik heb met 2k ook wel eens bovenstaande fout gehad en het probleem was spyware.

Geplaatst door BrEeZeR

Zulke fouten komt niet door een besturingsysteem hoor maar door de software die erop geinstalleerd is. Ik heb met 2k ook wel eens bovenstaande fout gehad en het probleem was spyware.

met adware vind ik niks ... [offtopic] Maar zeg nou zelf: win2k rulled toch? :D [/offtopic]

Kheb idd win xp PROF...

Met geen RARE software MNS 5.0 gewoon... en het is maar af en toen maar ik zal is checken voor SPYWARE!

idd win2kpro RULED en wie vind van niet zit ernaast :P

ik vin t btje ***lig dat hier dMSN afgekraakt word.. mijn cpu is gemiddeld op 10% en dan draai ik behoorlijk wat waaronder winamp,dmsn,kazaa,getright en nog veel meer als dmsn cpu`s zou stoken dan zou ik t waarschinlijk wel doorhebben ik heb 5 comps ofzo en draait op allen stabiel ik denk dat je eens dit moet proberen

ctrl+alt+del>>Taskmngr>>processes>> druk eens op CPU dan degene die het hoogste cijfer heeft even hier neerplanten als er meer zijn met een hoog cijfer zet ze er gwoon allemaal op ;) je kunt proberen het te closen maar dan moet je dat elke keer doen..

System idle process is steeds 90 en hoger.....

maar die is nu ook 90 terwijl cpu bij performance 4% is .... beeje vreemd

das de enige der rest onder de 5...

VERKLARING????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan