cpu 49-55 celcius

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
ik heb een amd athlon 64x2 4800+ niet overgeclockt
hp compaq dc5750 mt videokaart enz verandert.
ik had paar dagen geleden de cooler van de cpu er uit gehaalt om het schoon te maken en vandaag eigenlijk al paar dagen is de cpu heel warm terwijl ik niks doe zit hij steeds tussen 49-55 en wanneer ik SMITE speel word hij 73 GRADEN !!! cooler draait op ~1096 RPM wat is het probleem van mijn cpu of cooler ?

ben je niet de pasta vergeten?
ow sorry Haaren101, had je reactie niet gezien.:o

Ben je idd de pasta niet vergeten? (Wel grappig ik had net het zelfde probleempje met mijn i7 920 die was ook 64C celcius zonder dat ik verder iets dee, en nu met betere koolpasta er tussen 14C kouder!)
Let er wel op dat je non conductive of niet geleidend gebruikt, als er dan iets naast gaat beschadigd er als het goed is niks

ja hoor, die is goed genoeg.
Vóórdat je deze erop smeert (een halve erwt aan grootte is meer dan genoeg) eerst de cpu én koeler schoonmaken van oude koelpasta-resten

Er is helemaal niks aan de hand. Die temperaturen zijn koel en goed. Van die temperaturen kan ik dromen met mijn laptop xD. Het is ook warm weer (geweest) dus dat is logisch. Maar om die temperaturen hoef je je zeker geen zorgen over te maken. Met gamen mag je CPU rustig 80 graden worden hoor ^^.

Er is helemaal niks aan de hand. Die temperaturen zijn koel en goed. Van die temperaturen kan ik dromen met mijn laptop xD. Het is ook warm weer (geweest) dus dat is logisch. Maar om die temperaturen hoef je je zeker geen zorgen over te maken. Met gamen mag je CPU rustig 80 graden worden hoor ^^.

Jep, volledig waar. Lagere temperaturen zijn wel beter, maar zeker niet noodzakelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan