CPU 63 Graden, Normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
De laatste tijd is me CPU gebruik ineens heel hoog heb ongeveer onder de 30% telkens over wat niet gebruikt wordt.. en me laptop lijkt ineens veel warmer te worden als normaal nu heb ik een programma waar ik zie:

Temperatuur
- CPU 63 Graden
- Hitachi 33 Graden

Is 63 graden veel?

De laatste tijd is me CPU gebruik ineens heel hoog heb ongeveer onder de 30% telkens over wat niet gebruikt wordt.. en me laptop lijkt ineens veel warmer te worden als normaal nu heb ik een programma waar ik zie:

Temperatuur
- CPU 63 Graden
- Hitachi 33 Graden

Is 63 graden veel?

Hoi,

Heb hier een link voor je van pcwizard. Na downloaden kun je zien wat er gebeurd in je pc zo ook de temperatuur. Maar dat is wel wat warm ja.

http://www.zdnet.nl/downloads/88202/pc-wizard-2008-1-85-2/

Laatst bewerkt:
Zo'n Programma heb ik al, ik vroeg of 63 graden veel is?

Met welk programma zie je die temperatuur?

Druk tijdens het opstarten op 'de' toets om in het bios te komen en check / vergelijk dáár de temperaturen met die van het tooltje.

We lezen het wel.

Met pc wizard 2008, maar ik weet misschien waarom me CPU soms heel hoog is.. en waarom me laptop heel warm wordt...

Ik speel het spel Aruarose in Window mode zodat ik het 2x kan openen heb ook 2 beeldschermen dus op ieder 1.. maar dan wordt me laptop ineens gloeiend warm en me cpu raast naar 100% en nu zijn ze allebei uit en is het maar rond de 10%. Waarom kon het eerst wel allemaal en de laatste tijd lijkt het of ik er allemaal last van heb,

Pasja wat bedoel je met 'de' toets?

Er zijn diverse mogelijkheden om in het bios te komen, meest voor de hand liggende zijn: DEL, ESC, F1, maar andere toetsen zijn ook mogelijk, vandaar 'dé' toets om in het op jouw pc draaiende bios te komen.

Ik ben wel in het systeem gekomen maar kon niet me bios vinden ik had op F2 gedrukt en kon er niks vinden over bios moet ik dus DEL ESC proberen en F1 de volgende keer.

Correct. Natuurlijk niet wachten tot Windows is gestart, maar gelijk nadat de aanknop is aangezet beginnen te drukken op die biosknop.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan