Cpu Constant 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0182

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Hallo mensen,

Mijn CPU Draait constant 100 procent.
Ik heb in taakbeheer het programmatje "System" staan. Dit hoort hier niet dacht ik.
het bestandje is 252kB maar draait toch op 80-90% van mijn CPU.

Wie weet dé oplossing.
Alvast bedankt,

Gr. Rick

Die staat toch bij processen? En system hoort er wel degelijk te staan. Volgens mij, kan je deze ook niet uitschakelen. Ik weet verder niet wat je er aan kan doen.

Het vertellen van welke antivirus software je gebruikt, kan erg helpen bij het oplossen van het probleem....

nou me pc deed zo NADAT ik heb een keer losgemaakt had, ik had feest in de schuur en me pc daar neer gezet. Er is geen drinken over heen gekomen of iets dergelijks, alles is goed aan en af gesloten. gewoon weer op oude stekkie.

Daarna deed hij zo, dat kan toeval zijn. Dus ik heb eergister windows opnieuw geinstalleerd.
ik heb atm nu een 30dagen trial versie van Norton 2007. en ccleaner staat er op.

nou me pc deed zo NADAT ik heb een keer losgemaakt had, ik had feest in de schuur en me pc daar neer gezet. Er is geen drinken over heen gekomen of iets dergelijks, alles is goed aan en af gesloten. gewoon weer op oude stekkie.

Daarna deed hij zo, dat kan toeval zijn. Dus ik heb eergister windows opnieuw geinstalleerd.
ik heb atm nu een 30dagen trial versie van Norton 2007. en ccleaner staat er op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan