CPU constant hyperactief 40-80%

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Het metertje van de sidebar is maar bezig met zeer actief uitslaan tot 100% toe. Als ik in taakbeheer kijk ( processen) zie ik geen boosdoener. Waar kan dit aan liggen???? Zit recent een BlueTooth dongle in maar als ik die eruit trek blijft het hetzelfde evenals mijn Usb Skype telefoon. Vista, AMD Athlon64x2 Dual Core 6000+ 3013 MHz 4 gig geheugen

Laatst bewerkt:
ik gok dat het gaat om een CPU/RAM-activity- meter.. zoals deze
ik heb hem zelf ook, maar aangezien je met dual core werkt, denk ik niet dat je je druk hoeft te maken. Deze gadget werkt maar voor 1 processor,. Als je processor reen beetje zwaar belast wordt, is er altijd ngo de 2e ;)

Er zijn gadgets voor meerdere processoren , bijvoorbeeld deze

succes!

nieuwe computer?

Het zou te maken kunnen hebben met Vista: Die is in het begin heel erg bezig met alles indexeren. Dat zal ook wel wat van je processor vergen.

ik gok dat het gaat om een CPU/RAM-activity- meter.. zoals deze
ik heb hem zelf ook, maar aangezien je met dual core werkt, denk ik niet dat je je druk hoeft te maken. Deze gadget werkt maar voor 1 processor,. Als je processor reen beetje zwaar belast wordt, is er altijd ngo de 2e ;)

Er zijn gadgets voor meerdere processoren , bijvoorbeeld deze

succes!

Voorheen niets aan de hand gewoon in rust op 2 % nu continue tegen de 60>>90% bij gelijk blijvende computerconfiguratie

nieuwe computer?

Het zou te maken kunnen hebben met Vista: Die is in het begin heel erg bezig met alles indexeren. Dat zal ook wel wat van je processor vergen.

Geen nw computer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan