Cpu dood?

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2003
hallo,

mijn cpu is dood denk ik.... ik had em een dag aan laten staan ... en toen ik zonet weer thuis kwam wou ik ff mijn net gedownde film zien ... doet ie het niet :( dsu ik opnieuw opstarten... geeft geen beeld.... ik geheugen + hd + neon + netwerk kaart + videokaart eruit gehaald ... ow en de cdrom spelers ... Geen 1 piepje ?! :eek:

dit kan dus 2 dingen zijn .. het mobo of cpu.. ik heb ff wat pics gemaakt ... kunnen jullie ff oordelen wat et zou kunnen zijn ... let vooral op de bovenkant cpu ... de core lijkt wel verplaatst???!?!?!

alvast bedankt !

Laatst bewerkt:
klopt het dat ik nog niets zie?

em idd ... sorry .. hij pakt em nie t.. te groot denk ik... hier komen ze als nog ff ... als losse bestanden

Bijlagen

• afbeelding 001.jpg
    afbeelding 001.jpg
    44 KB · Weergaven: 87
de 2e ...

Bijlagen

• afbeelding 007.jpg
    afbeelding 007.jpg
    49,5 KB · Weergaven: 70
de 3e ...

Bijlagen

• afbeelding 008.jpg
    afbeelding 008.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 74
en dan de laatste ....

Bijlagen

• afbeelding 013.jpg
    afbeelding 013.jpg
    36,1 KB · Weergaven: 74
best wel slecht kwaliteit ... maar ik hoop dat jullie je hier een beetje me redden...

alvast bedankt !

ik heb de cpu nog ff bekeke ... maar aan onderkant is niks te zien ... zelfs stickertje is nog wit. maar aan bovenkant naast de core ( rechts van text van amd duron tm ) zie ik een aantal miniscule pinnetjes .. in dat donkerder vlak naastcore..

ik neem aan dat ie dood is? .. maar hoe kan de core ooit verschuiven ... met mijn casemod komt komt kast nie tboven 25 graden uit ... en cpu nie tboven de 40 ...

ik heb trouwens nog nooit aan cpu gezeten ... ook nie toverclocken ... ( wel onderclocken ... maar daar meot ie niet van beschadigen :S ) .. maar dat roze spul dat is erg uitgezet ofso :S

wtf??? ik zet em in pc ... doe em aan ... pc begint te piepe .. ( geen hd, videokaart, geheugen netwerk kaart .. noem maar op )

p.s .. sorry dat ik zo onzinnig veel zit te posten:eek: :o

hmm ... vaag naja .... wat een computer uitelkaar halen al nie tkan oden :D ;) ... hij doet het weer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan