cpu draait 100%

• Onderwerp starter Onderwerp starter bibba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Mijn pc is een packard bell club 1500A

microprocessor = 500Mhz AMD-k6(r)-2 met 3D
ram geheugen = 384Mb sdram
videokaart = nVidia Geforce 2MX/MX 400 64MB
harde schijf 30Gb en slave 10Gb

Als ik met de webcam en audio via msn communiseer dan zie en hoor de andere mij perfect. Maar het beeld en geluid dat ik ontvangt van de andere is niet perfect.
Heb dan even mijn cpu gecontroleerd tijdens de communicatie en die draaide voor 100%. Is dat normaal of moet er iets verbeterd worden aan de pc?

Hallo

Goed nieuws voor u ........

Mits je de "tegenpartij" niet goed kunt "ontvangen" , zit het probleem (9 op 10 ) spyware gelukkig niet in uw p.c. .

Tegenpatij dient eens te "scannen " op "spyware" ....

P.s. wat is de configuratie van andere p.c. ??????

Peter

het enige dat ik weet van de andere zijn pc is dat het een 2.0 is met windows XP home en dat hij is gekocht in de ALDI

Je spreekt van spyware hoe kan je dit controleren en verwijderen?

Laatst bewerkt:
Hallo

Mits je nog niet van "spyware " hebt gehoord , zou ik de beide p.c.'s toch eens "scannen" ....

Laat eens het prg adware lopen ..., scant en verwijdert de meeste "spyware" .

Een gratis versie is down te loaden bij : http://www.lavasoft.de/

Peter

ga het bestand nu downloaden en eens laten draaien, alvast bedankt.

heb ad-aware gedownload, maar moet ik iets in de setting veranderen. Als hij spyware heeft gevonden, hoe verwijderd ik dat, of doet hij dat zelf?
Mijn excusses dat ik dat vraag maar ken ad-aware niet en kan ook geen engels.

ga naar deze site

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?showtopic=4871

daar staat waar je een language pack kan downloaden in verschillende talen, waaronder nederlands (dutch)

installeer dit en je hebt een nederlandse versie van het programma.

hij zal automatisch een backup maken van je files en dan de spyware verwijderen, zodat je in geval dat hij teveel wegdoet nog altijd alles kan terugzetten.

de site waar je de taal kan downloaden, is tevens een helpsite van adware, maar ook hier moet je wel een mondvol engels kennen, een beetje zoeken, en je zal ook wel ergens nederlandstalige info vinden

christel (echtgenote van Peter)

van harte bedankt voor de hulp die heb geboden. Heb ad-aware laten draaien en er zat spyware op mijn pc. Mijn cpu draait nu veel minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan