hobie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2002
Hallo allemaal:thumb:
Ff een vraagje....
Ik heb mijn pc al 2 jaar en was altijd fluisterstil(muis-stil),want ik vind dat 1 van de belangrijkste zaken van een pc.
Maar sinds enkele tijd start ik mijn pc op,en naarmate hij langer aanstaat begint ie herrie te maken wat ik niet eerder gehoord heb.
In het begin niets aan de hand maar na 5 minuten begint het gezoem!!
Ik mijn pc ff weggebracht,en hij vond het wel normaal dat geluid.,hij vertelde dat het nu warmer is en dat de cpu nu harder moet draaien i.v.m warme weer.. oke dat is waar, maar waarom heb dit geluid nooit eerder gehoord dan?
En kmoet zeggen dat het in de pc-shop ook niet echt opviel i.v.m herrie van ander pc's.
Maar nu ik dit bericht zit te typen vreet ik mezelf eigenlijk al op:evil:
En qua temperatuur valt het allemaal wel mee (denk ik)
-processor temp: 38graden
-moederbord temp: 45graden
-processor ventilator: 2836rpm
Wat denken jullie?? maar ander cpu-cooler erop zetten?? er zit nu een standaard op.
greetzz hobie1:thumb:
Ff een vraagje....
Ik heb mijn pc al 2 jaar en was altijd fluisterstil(muis-stil),want ik vind dat 1 van de belangrijkste zaken van een pc.
Maar sinds enkele tijd start ik mijn pc op,en naarmate hij langer aanstaat begint ie herrie te maken wat ik niet eerder gehoord heb.
In het begin niets aan de hand maar na 5 minuten begint het gezoem!!
Ik mijn pc ff weggebracht,en hij vond het wel normaal dat geluid.,hij vertelde dat het nu warmer is en dat de cpu nu harder moet draaien i.v.m warme weer.. oke dat is waar, maar waarom heb dit geluid nooit eerder gehoord dan?
En kmoet zeggen dat het in de pc-shop ook niet echt opviel i.v.m herrie van ander pc's.
Maar nu ik dit bericht zit te typen vreet ik mezelf eigenlijk al op:evil:
En qua temperatuur valt het allemaal wel mee (denk ik)
-processor temp: 38graden
-moederbord temp: 45graden
-processor ventilator: 2836rpm
Wat denken jullie?? maar ander cpu-cooler erop zetten?? er zit nu een standaard op.
greetzz hobie1:thumb: