cpu gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankie04

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo

Mijn pc heeft eens sterk wisselend cpu bebruik varierend van 2 tot 60 tot 90 dan weer 20 weer 50 enz enz.
Mijn msn kan ik niet meer op en icoontje is ook verdwenen van de werkbalk.
Verder is mijn geluid weg en div icoontjes op de werkbalk.
Als ik kasparsky probeer te instaleren zegt de inst wizard dat ik geen toegang heb tot de c schijf om dit te instaleren.Begrijp me niet verkeerd,Ik had deze erop zitten toen ik steeeds foutmeldingen kreeg hiervan ik heb deze toen eraf gehaal maar dit helpt niet.
Malwarebytes heb ik ook al laten draaien heeft 6 trojanen eruit gehaald maar dit helpt niet.
Wie weet wat ik hier verder nog mee kan?

Badankt alvast

alles back upen
schijf formateren
windows opnieuw instaleren.

Gezien je lijstje met problemen lijkt me (als het back-uppen niet te veel moeite kost) een schone installatie van windows inderdaad een goeie, weet je zeker dat je weer zonder problemen verder kunt toch! ;)

En wat als je aanwezige virussen en spyware meeneemt in de backup??

Zou eerst maar eens nog goed scannen op virussen en spyware!!

Als je je PC net hebt aangeschakeld en de cpu werkt na een poosje nog meer dan 5% dan is er iets loos....
Een verse installatie doet wonderen, zet er direct een recente antivirus op, eventueel een demo licentie voor een maand (bitdefender, kapersky) die je download met je verse installatie en NIET met je besmette PC en scan dan je backup grondig. Als je gaat surfen geen IE of outlook email neem bvb Firefox in combinatie met thunderbird die hebben wat minder veiligheids gaten:p alle kleintjes helpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan