cpu gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozeb005

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Mijn cpu gebruik is soms veel te hoog (100%). Taakbeheer geeft aan dat er 2 explorer processen draaien waarvan er 1 50 % benut. Ook staat er bij opstarten een icoon in Systeemvak met een rood kruis! Dit icoon heeft geen titel maar als ik het aanklik (rechts of links maakt niet uit) dan kom ik in Verkenner (explorer) terecht. Het icoon is dan verdwenen en keert pas bij opnieuw opstarten van de PC terug.
Ik heb met Mcafee en met ccleaner van alles opgeruimd ook in de registry, maar niets helpt.
Iemand?:(:confused::(

laat deze eens lopen (gratis versie

en wat gebeurt er als je dat proces afsluit

Als ik een explorer proces sluit dan is deze na een aantal seconden weer actief en als ik dan de andere sluit wordt mijn buroblad leeg en moet ik dus opnieuw opstarten waarna beide processen er weer staan.
De aanbevolen malware PCdokter? heb ik in het verleden wel 's gebruikt maar heb daarmee een nieuw virus binnengehaald. Als ik deze wil installeren dan komt er een opmerking over Mcaffee die conflicterend zou zijn. Mcaffee zou dan eerst verwijderd moeten worden? Sla ik de plank ver mis als ik zeg dat ik er niet in geloof?
Is Mcaffee niet in staat om spyware te detecteren?

Gisteren wilde ik Malwarebytes downloaden en kwam ik steeds uit bij PCdocter maar vandaag kon ik Malwarebytes wel downloaden. Beats me!
Ik heb dit programma gedraaid en het vond 3 infecties (2 in Downloads en 1 in het register). Ik heb ze verwijderd en zie daar: explorer heeft nu nog maar 1 proces!
Wel staat er nog altijd het vreemde icoon in het Systeemvak. Als ik dat aanklik kom ik in Verkenner/Computer terecht.
Coolkil bedankt en mocht je een antwoord weten op het vreemde icoon (zonder titel) dan graag

graag gedaan op dat icoontje weet ik geen antwoord mischien dat ze dat op nucia weten dus wil je er van af zou ik je daar naar door verwijzen denk dat je de status van deze vraag op opgelost kan zetten

Systeemvak icoon

Het icoon wordt aangemaakt bij opstarten en betekent dat mijn "share" netwerk nog niet bereikt kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan