CPU hoog, veel processen actief

Status
Niet open voor verdere reacties.

arca

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
2
Hallo,

Een paar dagen geleden was ik op de computer bezig wanneer plotseling mijn muiscursor bleef hangen.
Ik zie de cursor wel maar als ik hem beweeg gebeurt er niks, maar zodra ik over een icoontje ga zie ik wel dat hij aangevinkt wordt, ik moet dus blind op alles klikken.

Verder kraakt mijn geluid als ik wat afspeel, zowel bij het opstarten van windows als met muziek.

Ook zie ik rond de 70 processen actief wanneer ik bij Taakbeheer kijk, en het CPU gebruik reikt vaak tot de 100%.

Nu heb ik gehoord dat het een virus is, maar na een aantal keer scannen op virussen EN spyware/adware blijft het probleem zich voordoen.

In veilige modus heb ik trouwens geen problemen.

Hopelijk kennen jullie dit probleem en weten jullie er een oplossing voor.:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Als je bij taakbeheer kijkt, is er één bepaald proces dat het hoge CPU gebruik veroorzaakt of meerdere, zo ja welke?
 
start >> uitvoeren >> msconfig.

kijk bij tablad opstarten wat er allemaal meestart. wat niet nuttig is, kan je uitvinken.
 
Als je bij taakbeheer kijkt, is er één bepaald proces dat het hoge CPU gebruik veroorzaakt of meerdere, zo ja welke?

Ja, eigelijk alle programma's die ik draaiende heb zoals:

iexplore.exe een aantal keer [40.000Kb]>
Een spel dat ik speel [182.000Kb]
Swdoctor.exe [40.000Kb]>

Heb een 3.2Ghz processor, 1GB geheugen, en nog genoeg vrije ruimte op de harde schijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan