Hoi 
M'n Windows doet lekker raar na een verse format, de CPU load blijft constant @ 100%. Nu vind ik dit opzich niet zo erg, maar ik merk toch dat 't systeem er enorm door vertraagd wordt. Een weekje geleden keek ik in taakbeheer, toen nam het proces SymProxySvc.exe een CPU load van 97% - 99% in beslag. Het beëindigen lukte niet, 'Toegang geweigerd'. PC ff opnieuw opgestart, toen was er een ander programma dat bovenaan stond. Nu kijk ik weer en zie weer SymProxySvc.exe staan met een CPU load van 97% - 99%.
Nou kun je op deze pagina vinden wat SymProxySvc.exe doet, tis geen speciaal proces, geen virus ofzo ...
Toch, voor de zekerheid enkele stappen ondernomen.
Ad-aware laten draaien, gevonden objecten verwijderd, geen resultaat.
Spybot laten draaien, gevonden objecten gerepareerd, geen resultaat.
Hijack This laten scannen, niets bijzonders.
Norton 2002 met nieuwste updates laten draaien, geen virussen gevonden.
Dus maak ik maar een threadje aan
Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt ? Alvast bedankt !
p.s. Ik doe niet mee aan goede doelen die de resterende CPU kracht gebruikt voor ingewikkelde berekeningen, dus dat is 't ook niet

M'n Windows doet lekker raar na een verse format, de CPU load blijft constant @ 100%. Nu vind ik dit opzich niet zo erg, maar ik merk toch dat 't systeem er enorm door vertraagd wordt. Een weekje geleden keek ik in taakbeheer, toen nam het proces SymProxySvc.exe een CPU load van 97% - 99% in beslag. Het beëindigen lukte niet, 'Toegang geweigerd'. PC ff opnieuw opgestart, toen was er een ander programma dat bovenaan stond. Nu kijk ik weer en zie weer SymProxySvc.exe staan met een CPU load van 97% - 99%.
Nou kun je op deze pagina vinden wat SymProxySvc.exe doet, tis geen speciaal proces, geen virus ofzo ...
Toch, voor de zekerheid enkele stappen ondernomen.
Ad-aware laten draaien, gevonden objecten verwijderd, geen resultaat.
Spybot laten draaien, gevonden objecten gerepareerd, geen resultaat.
Hijack This laten scannen, niets bijzonders.
Norton 2002 met nieuwste updates laten draaien, geen virussen gevonden.
Dus maak ik maar een threadje aan

Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt ? Alvast bedankt !
p.s. Ik doe niet mee aan goede doelen die de resterende CPU kracht gebruikt voor ingewikkelde berekeningen, dus dat is 't ook niet