cpu-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZwarteBeer

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Ik zou me een nieuwe pc kopen vooral om te gamen.
Ik zou hier 2 AMD Athlon™ 64 FX-55+ met HyperTransport insteke. Nu ben ik niet zeker van deze keuze want als intel of amd binnen enkele dagen/weken met een betere cpu afkomt dan wil ik wel effe wachten. Zit die kans erin of neem ik beter deze configuratie ? Graag uw mening!

ZwarteBeer en zijn puppies zijn uw eeuwig en drie dagen dankbaar

Het is gewoon zo dat dit altijd in ontwikkeling is maar ik denk niet dat er een grote overstap gaat komen naar de pentium 5 ofzow dat gaat waarschijnlijk nog even duren hoop ik want heb ook juist een pc gekocht :p

voorlopig geen ontwikkelingen, behalve dat in die prijsklasse (klasse duur, duurder, duurst) ook intel goede processors heeft.

Maar zover ik weet is amd meer bezig met zijn dual-core processor, die tegen t einde van t jaar klaar moeten zijn. Zelfde geldt voor intel.
Amd is tegelijk bezig om de notebook-processor te verbeteren. Ik verwacht dus niet al teveel ontwikkelingen..
(ik ga uit van info die ik op tweakers.net heb gelezen)

en de eerste maand dat zo een cpu uit is kost hij toch nog stukken van mensen :p

maar lamp, zoek de prijs maar eens op van de fx-55.
Dan schrik je toch ook wel...

Enige ontwikkeling die er op relatief korte termijn (binnen een halfjaar) zeker aan zit te komen is de ondersteuning van DDR2 door AMD.
Dat is dus sneller geheugen. Of je daarop moet wachten is natuurlijk de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan