cpu schommelt

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadoww

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo

snelheid van mn processor schommelt steeds:confused: Ik heb Eist en CIE uitgeschakeld
maar toch schommelt ie.

zo dus.

2799.8
2799.9
2800.0
2800.1

Ik heb mijn processor ocgeklokt naar 2.8 ghz(core 2 duo 6300 1.8 ghz)
Kan het aan bios liggen? Ik heb een p35 ds4 met F4 bios versie,eerste versie dus.

mvg

Hallo

snelheid van mn processor schommelt steeds:confused: Ik heb Eist en CIE uitgeschakeld
maar toch schommelt ie.

zo dus.

2799.8
2799.9
2800.0
2800.1

Ik heb mijn processor ocgeklokt naar 2.8 ghz(core 2 duo 6300 1.8 ghz)
Kan het aan bios liggen? Ik heb een p35 ds4 met F4 bios versie,eerste versie dus.

mvg

Snap niet wat je probleem is....

0000,1 Mhz???????

volegns mij moet het precies op 2.8000 blijven.Als ik met orthos stress kan het mischien daardoor instabiel zijn

0000.1 Mhz merk je niet.. Sterker nog. Verschil tussen 300 en 500 Mhz merk je nauwlijks. Dus je lijdt geen snelheids verlies op die ene 4 Mhz's die je mist.

ow oke.

zal ik bios flashen naar nieuwste bios voor betere oc? Wat ik nu heb is 1e bios versie van mn mobo

Misschien, moet je wel de goede erop zetten. Andeers kan je helemaal opnieuw beginnen. (Moet zoiezo, maar als het niet goed gaat moet je ope en andere manier doen)

Ik heb het opgescoht en F11 moet een goeie zijn;)

Kan het kwaad als ik een grote stap maak van F4 versie naar F11?

Het kan zeer kwaad als het het bios flasht met een versie die niet bij je mobo past...
Hoe oud is dat moederboard, dat er sindsdien al 7 updates (F4 > F11) van het Bios zijn...? Lijkt mij zeer vreemd... maar zou kunnen natuurlijk.....

De snelheid van een CPU schommelt altijd...
en indedaad 0.1 => dat is GEEN schommelen.

Laten zoals het is.

Het schommelen is eerder de onnauwkeurigheid van de meting zelf.
Je maakt je druk om niks... :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan