CPU te hoog gegrepen voor moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Hallo,

Ik heb vandaag een 2e hands moederbord gekocht omdat de oude geen beeld meer gaf en weer uitviel. Helaas, ook bij dit moederbord krijg ik geen beeld maar start de PC wel op en draaien alle fans en branden er lichtjes. Ik heb alles al geprobeerd, maar geen resultaat. Ik vermoed dat het aan de processor ligt en vraag me af of dit inderdaad kan zijn:

Het gaat om een Jetway PM9MS in combinatie met een Intel Celeron CPU, 3,0 GHZ.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik ben inmiddels helemaal klaar met die computers.

Hallo whittey,

Bedankt voor de informatie! Hoe dan ook, ik heb nu een Intel Celeron 2,4 GHZ geprobeerd en ook bij deze geeft hij GEEN beeld. Ik begrijp er niets van en ik krijg de neiging om de PC naar de stort te brengen en een geheel nieuw systeem te kopen die het wel doet. Het moederbord doet het verder wel, alleen geeft deze geen beeld.

Opmerkelijk was wel, dat ditzelfde probleem eigenlijk bij mijn oude moederbord was, maar op dit moederbord heeft alles het altijd gedaan totdat deze problemen begonnen.

Hoe zeker weet jij dat dat 2e hands moederbord 100% in orde is?

En ik weet niet hoeveel jij neergeteld hebt voor dat moederbord, ik mag hopen niet meer dan 2 tientjes. Veel meer is die pc ook niet meer waard. Als er bij een pc van deze leeftijd iets kapot gaat moet je er gewoon geen tijd en geld meer insteken en gewoon wat anders kopen

Laatst bewerkt:
en ook een 2,4 ghz Celeron word niet ondersteund...enkel een 2,8 ghz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan