cpu te warm ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog aan het uitpluizen welke settings goed werken, gisteren had ik de cpu op 4.2Ghz staan en de temperaturen bleven hetzelfde, vandaag eens aan het proberen geweest met de cpu wat lager maar dan wel met de turbo functie, ik kan zeggen dat die turbo functie op niets trekt, ok hij overclockt wel naar 4.2 maar ik zie er geen verschil in.
Ik denk dat ik vergeten ben de vcore te verlagen, ik had op auto geprobeerd maar dan werkt het niet, had terug manueel gezet maar niet verlaagd, bedankt voor de tip.
idd dat zijn temps bij volle belasting.
Morgen eens proberen wat ik er maximaal kan uit persen. ;)

grtz

Ik heb mijn nieuwe voeding de ozc modstream pro 600 Watt
ik ben nu bezig met overlocken naar 3.4 Ghz, ik ben nu bij 3.1 Ghz en hij loopt volgens prime nog stabiel :) (ong 2 uur bezig) de cpu is constant rond de 45 graden dit is niet veel, maar wat ik me wel afvraag zijn die cores want die zijn rond de 80 graden en dit lijkt me niet gezond... is dit normaal bij deze oc? ik heb een beetje alles overlocked ram 10% cpu 11% gpu 26% overclocked(stable) zijn de temperaturen een beetje gangbaar voor deze overclock of is dit de eindstreep van de oc?

hier screens temperatuur:
http://img248.imageshack.us/img248/9162/stresstest.jpg
de voeding op speedfan linksonder is de aux dus dit is niet de werkelijke voeding temp.

en ik heb nu de akasa freedom tower cpu cooler

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan