CPU Usage Te hoog/ te warm en PC Traag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Beste Mensen,

Wie o wie kan mij helpen? Ik heb vandaag een nieuwe versie XP geïnstalleerd. de reden hiervoor was dat mijn pc te traag was geworden dus vandaar maar sinds vanavond is mijn cpu usage erg hoog. ik heb speedfan geïnstalleerd en zie bij GPU dat het 57C is en AUX 127 C en core 57 C, dit zijn rode vlammen!

Nou de vraag is, is mijn processor te warm? heb ik een extra koeler nodig?

de gegevens van mijn pc zijn:
inte core 2 duo E 6550 2.33 GHZ, 4GB ram

hoe kan ik dit verhelpen en hoe kan ik mijn pc koel houden als het te heet is.
ik heb een plaatje als bijlage toegevoegd, zouden jullie er naar kunne kijken en mij snel willen helpen alsjeblieft.

bedankt

Bijlagen

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    54,3 KB · Weergaven: 39
Kijk eens met PC wizard naar de temperaturen;
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Waar ik nog achter ben gekomen is, vandaag heb ik de pc aangezet terwijl hij de hele nacht rust gehad heeft. het probleem is nog steeds hetzelfde, te hoge cpu usage. ik denk dat het aan een of andeer applicatie ligt. maar dat lijkt me sterk. ik weet het niet meer. wie kan mij nog helpen. want de temperaturen van de speedfan zijn het zelfde die ik mee gestuurd heb.

ik heb een system restore uitgevoerd en nu is fifa 2009 en utorrent van mijn pc verwijderd. het gaat nu sneller maar de cpu gebruik is nog rond de 30 en soms iets meer. is dit normaal kan het door deze apps gekomen zijn?

temperaturen heb ik met pc wizard ook gecontroleerd en het ziet er goed uit.
wie kan mij nog helpen?

Wat zie je in de taskmanager?? een idle PC geeft maximaal 2% hier.
Welke processen lopen er ??? Kom je er echt niet uit dan zou ik XP opnieuw installeren, de drivers erop zetten gevolgd door SP3 (kan je downloaden), je CPU gebruik blijven monitoren.
Als laatste je virus scanner erop en dan de netwerkkabel inpluggen en de upgrades laten lopen. Dit geeft je je basis XP. Nu een systeem herstelpunt maken en je software installeren, stuk voor stuk.... Wie weet:thumb:

ja hier heb ik dus ook last van! WTF is het toch ik word er helemaal gek van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan