cpu ventilator maakt veel geluid na bios update.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ik heb net me bios geupdate maar nu komt er te teveel geluid uit mijn koeler kan ik die uitzetten of kan ik mijn oude bios versie terug draaien?

goedemiddag,

Denk dat je beter in de bios de snelheid van de ventilator kan regelen vaak zijn er verschillende mogelijkheden hiervoor aanwezig binnen de bios.

dat hebbe ze ook gezegd bij de pc winkel maar hoe ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Motherboard Name ECS RC410-M2
videokaart name nvidea 210
ram 1.5gb
cpu p4 3.06

Laatst bewerkt:
ik ben nu spel aan het spele call of duty cpu grade is maar 35?overclocke zou ik zegge:cool:?

Mod edit

@crimepjes94:Graag gebruik maken van de knop:Reageer op vraag.
Alles quoten is niet nodig.

Succes met je vraag.

Hoi,

Sorry hoor je hebt het over overclocken weet wat je doet;) en hier kan je lezen hoe je de ventilator kan regel eerst even downloaden

moet ik mijn bios weer gaan update zoja welke optie's MOET ik niet klikken voor cpu fan?

Hoi,

Nee je moet gewoon de bios in en daar de functie van ventilator zoeken even de manual downloaden

mooi gezegt ik snap niks van bios ik had al net gekeken maar kon niks vinden hoe heet de naam dan?

Hoi,

Heb je zelf wel de bios upgrade uitgevoerd?
Zie bijlage daar moet je dus enable

Bijlagen

• ecs.PNG
    ecs.PNG
    91,6 KB · Weergaven: 49
Hoi,

Vreemd , dan zou het nog volgens mij iets te maken met energie beheer in windows maar anders houden mijn ideeën op waarom eigenlijk bios update gedaan?

Hoi !

Heb je na de bios-update in het bios-scherm gekozen voor: Default Settings", "Failsafe Defaults" o.i.d. ?

Zo nee, dat nu alsnog doen.

Greetz,

Harry.

ja harry heb ik al 100x geprobeerd

Hoi,

Vreemd , dan zou het nog volgens mij iets te maken met energie beheer in windows maar anders houden mijn ideeën op waarom eigenlijk bios update gedaan?

omdat ik problemen had met ram upgrade van 1.5gb naar 2 gb

ps harry heb je nog een moederboord van ddr2 pci of pci-e met sata aansluiting 1 LGA775 waar een pentium 4 3.06 op past?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Nee, momenteel geen goede socket 775 in voorraad, tot m'n spijt.

Greetz.

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan