cpu verbruik 100%

Status
Niet open voor verdere reacties.

passiejj

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2008
Hallo

Als ik mijn laptop opstart dan is mijn cpu verbruik 100%
als je dan bij taakbeheer gaat kijken bij processen is er geen een die meer dan 4% verbruikt
hij blijft beweren dat mijn cpu toch echt 100% verbruikt
Dit duurt ongeveer een kwatier en daarna schiet die ineens terug na 1% cpu verbruik
dit doet die ook als ik mijn laptop uit slaapstand haal

iemand hier een oplossing voor? heb mijn virusscanner aangezet die kon niks vinden en heb hitmanpro aangezet die kon ook niks vinden

alvast bedankt

kijk eens in je opstart wat er allemaal mee opstart, er zijn bvb antivirus proggies die bij elke opstart een opstartscan uitvoeren ... schakel eventueel alles uit buiten de nodige opstartitems en schakel ze dan 1 voor 1 terug in, zo heb je kans de dader te vinden.

Als je de processenkolom sorteerd zodat de CPU waarde die het hoogst is bovenaan komt te staan dan moet je kunnen zien welk proces verantwoordelijk is.
taskmanagerb.png

Groeten Marcel

er start geen virusscanner met een scan zodra ik hem opstart en als je de cpu sorteerd is de hoogste 4% dus geen dader te zien helaas

Ik vind het wel erg vreemd dat zijn CPU op 100% staat maar dat het niet zichtbaar is in zijn processen overzicht.
Misschien kan de TS een screenshot maken van zijn processenoverzicht, gesorteerd met de hoogste bovenaan ?

Groeten Marcel

begin maar eens met alles van adobe uit de opstart te verwijderen, meestal zijn dat er al enkele, en die zitten permanent naar updates etc te zoeken.

Ik vind het wel erg vreemd dat zijn CPU op 100% staat maar dat het niet zichtbaar is in zijn processen overzicht.
Misschien kan de TS een screenshot maken van zijn processenoverzicht, gesorteerd met de hoogste bovenaan ?

Groeten Marcel

ik heb niet veel verstand van computers dus heb een simpele screen gemaakt en online geupload
het gekke ervan is zoals je zien verbruik 6% volgens die tabel onderin staat 44%
zodra die weer 100% aangeeft zal ik direct weer een screen maken

wtik6.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan