cpu/videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
239
Ik wil me pc verbeteren voor het game, wat zou ik dan moeten vernieuwen me CPU of me videokaart.

Nu heb ik een P4 3,00Ghz en als videokaart een ati radeon x850 265mb game edition. :)
Dus welke is er aan vervanging toe XD.

Alvast bedankt
 
Lijkt me allebei behoorlijk, maar als je een van de twee gaat vervangen (en dan denk ik dat e hier het meeste gevaar voor loopt me tje cpu) denk er dan aan dat ze compatibel moet zijn met je meoderbord, anders haalt het niets uit! (emmertjesvoorbeeld)
 
Ik denk dat je met de door jou genoemde specificaties niet veel zinnigs meer te upgraden hebt met de bestaande hardware.
Een "normale" P4 van 3 Ghz is snel voor die Socket en een X850 (AGP neem ik aan) valt ook niet echt meer spectaculair te verbeteren.

Nieuw systeempje dus..:D
 
dan denk ik dat je het mis hebt het is socket 775 dus kan nog best omhoog en hij is pci-e ;)
 
dan denk ik dat je het mis hebt het is socket 775 dus kan nog best omhoog en hij is pci-e ;)

Ok, te snel geconcludeerd dan, sorry.

Kijk dan eens op de site van de bakker van je moederbord welke cpu's ondersteund worden.
Een upgrade van een Core2Duo is dan zeker de moeite waard!
 
Marco,
Misschien handig om dat soort informatie (socket 775+pci-e) dan vooraf al te geven, dat scheelt misverstanden en je krijgt sneller zinvolle antwoorden ;) :D
JUIST bij een updatevraag over o.a. de cpu is het moederbord(socket) cruciaal om te vermelden, dan weet een aspirant antwoorder tenminste waarover hij het met je gaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Overigens betekent het niet altijd dat een socket 775 moederbord ook een C2D kan huisvesten...

Heb je ook een fabrikant en type van dat moederbord?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan