lucabrasie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2008
Hoi, ik heb een Asus M4N82 de luxe met een amd 965 deze week in elkaar gezet nu wilde ik hem wat gaan over klokken, maar als ik dit alleen via de multieplier doet dan wordt hij al bij 3.8 mhz onstabiel, als ik de FBS verhoog dan draait hij wel stabiel op 3.8 maar hier mee overklok ik meteen alles, en ben ik een beetje bang dat mijn ram dit niet lang aan kan, dus wilde ik de voltage wat gaan verhogen van mijn cpu, zo dat hij wel stabiel draait op 3.8,
Maar nu als ik in de Bios cpu voltage van automatisch af haal krijg ik dit te zien 0.8000, in plaats van 1.3750 en interval =0.0125 volt moet ik hem nu door tikken tot ik op de 1.4000 zit?
Ik vraag dit om dat het de eerste keer is dat ik hier een beetje mee bezig ben, en niet graag mijn nieuwe cpu en moederbord wil opblazen, een reactie via mij email zou lekker zijn.
*KNIP*
Maar nu als ik in de Bios cpu voltage van automatisch af haal krijg ik dit te zien 0.8000, in plaats van 1.3750 en interval =0.0125 volt moet ik hem nu door tikken tot ik op de 1.4000 zit?
Ik vraag dit om dat het de eerste keer is dat ik hier een beetje mee bezig ben, en niet graag mijn nieuwe cpu en moederbord wil opblazen, een reactie via mij email zou lekker zijn.
*KNIP*
Laatst bewerkt door een moderator: