Waarom moet ik daar kijken? Lijkt me eerder iets voor de poster....
Ik wilde alleen maar een handvat uitreiken om zijn/haar probleem op te lossen, maar dat schijnt niet gewenst te zijn? Sorry dat ik ging er van uit dat de poster op de desbetreffende sites kan lezen wat hij/zij moet doen om die programma's te laten werken. Sorry dat ik de poster zijn of haar intelligentie te hoog inschat. Of is het de bedoeling dat we de handleidingen overtypen?
En waarom FireFox i.p.v. IE?
=======================================
Artikel van Planet Internet (waar ik het mee eens ben)
=======================================
Firefox 0.9
Meer en meer surfers zoeken naar een gedegen vervanger voor Internet Explorer. De browser van Microsoft is zo lek als een mandje, doet niets tegen popups en heeft weinig surfgemak. Natuurlijk zijn vervangers als MyIE en AvantBrowser redelijke alternatieven, maar ze blijven gebruik maken van de grafische engine van IE. Gelukkig is daar de redding voor elke powersurfer: Firefox, een afgeslankte versie van het al uitstekende Mozilla totaalpakket.
Firefox 0.9 is de nieuwste versie van deze browser en is nu nog lichter en sneller. Na installatie worden keurig al je IE-favorieten geïmporteerd, dus je verliest deze niet. Je zal al snel de kwaliteiten van Firefox leren waarderen. Popups maken geen kans, het surfen met tabbladen is een zegen en het zoeken via bijvoorbeeld Google is doodeenvoudig. Ook de interface is overtuigend en helder vormgegeven.
Een ander voordeel van Firefox is dat de browser beschikbaar is voor Linux en MacOS X. Er is zelfs een versie die op je USB-stick past, Portable Firefox gedoopt. Ook zijn er talloze handige toevoegingen te vinden, Extensions geheten. Kortom, wie IE bij het grof vuil zet en overstapt op Firefox zal geen spijt krijgen.