cpu warm....

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
mijn cpu en moederbord wordt behoorlijk heet. met everest gekeken en 60 procent cpu minimaal en moederbord max 55 gezien. wat gebeurt er als cpu en moederbord het begeven?

is het ding dan rijp voor de schroothoop? loopt dan de rest ook kapot?

leroy

Allereerst is de vraag of die temperatuur echt te hoog is of niet.
Wanneer heb je het gemeten, tijdens volle belasting of juist niet?
Welk merk en type processor en moederbord hebben we het hier over?
Is je kast van binnen helemaal stofvrij, vooral ook de fans van de koeler van processor en videokaart.

Wanneer een processor regelmatig veel te heet wordt, dan kan deze het op den duur begeven, maar ik denk dat het nog niet zover is:D

nou als ik weinig doe. beetje surfen dan loopt ie al aardig op. heb net een spelletje gespeeld een uur lang en teon liep ie iets op, maar nu toch wel weer aardig teruggelopen.

CPU Type Intel Pentium 4E, 3400 MHz (17 x 200)
Moederbord ID 04/06/2005-Grantsdale-6A79DM4IC-00
verder geen naam bij moederbord.

ik heb nog garantie op het aldi pc'tje dus anders laat ik hun er weer bij komen. hij heeft namelijk ook nog wel eens last van een spontane freeze. zonder dat ik iets bijzonders doe.

Hij zou inderdaad niet veel warmer mogen worden dan 70 graden volgens mij.
Maar nogmaals, maak de boel van binnen eens goed schoon!

Je Pc zit vol met regkeys:) wat kan helpen is registry booster te downloaden op www.download.com

ga dan naar *KNIP* en type registry booster in en je hebt de *KNIP*. scan je pc. en verwijder de beschadigde sleutels:)

p.s. ik heb dit ook gehad. en dit heeft mijn probleem verholpen.

succes

Laatst bewerkt door een moderator:
@niloxTWEAK,
welkom op Helpmij.:)

Tijdens het inschrijven op Helpmij ben je accoord gegeaan met onze huisregels. Hier in staat duidelijk vermeld, dat het plaatsen van links naar cracks/serials niet toegestaan is. De link bevatte tevens 18+ links. De link heb ik nu verwijderd. Zorg dat het niet nog eens gebeurt.

PS het register kun je ook prima schoonmaken met CCleaner. Deze is gratis en werkt goed:
http://www.ccleaner.com/download/

Laatst bewerkt:
@niloxTWEAK,
welkom op Helpmij.:)

Tijdens het inschrijven op Helpmij ben je accoord gegeaan met onze huisregels. Hier in staat duidelijk vermeld, dat het plaatsen van links naar cracks/serials niet toegestaan is. De link bevatte tevens 18+ links. De link heb ik nu verwijderd. Zorg dat het niet nog eens gebeurt.

jo Sorry:D ik probeer te helpen maar ik zal geen cracksites of hax of wat dan ook meer posten^^ bedankt.

bedankt voor de tip, maar dit kende ik al. is reeds gebeurd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan