CPUIDLE gebruikt 98% vd pc->pc uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

spillie

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2001
Hallo,

sinds vandaag gaat mijn pc regelmatig spontaan vanzelf uit.

Ik had geen idee waar dit door kwam, maar toen zag ik bij processen dat een programma genaam CPUIDLE gemiddeld zo'n 98% van de computer in beslag neemt. ik denk dat de pc te warm wordt daardoor. kan dit kloppen? ik heb het programma nu uitgeschakeld. kan dit kwaad? en hoe komt het? en nog belangrijker; hoe kom ik er weer vanaf?

bij voorbaat dank voor alle hulp.

spillie

CPUIDLE geeft aan hoeveel % er van je processor niet word gebruikt.....

hoe kan het dan dat als ie ingeschakeld is de pc enorm traag is en zelfs vanzelf uitgaat, en uitgeschakeld ik geen probleem meer heb?

dat heb ik ook op t moment mijn voeding is niet sterk genoeg om alle onderdelen in mijn pc te voorzien van energie dus wat er dan gebeurt is dit: de pc draait op 98% van de CPU dat kost stroom stroom is er niet dus valt de pc uit

het kan idd ook een temp probleem zijn controleer de temp van je pc maar eens regelmatig met de daarvoor te vinden tooltjes (ik ken er toevallig maar 1 die is van Asus Asus PCProbe)

succes met het oplossen

dat klopt niet helemaal volgens mij. want als ik dat ene dingetje uitzet zijn de problemen over en doet ie gewoon alles normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan