Crack - Toestemming Regedit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerom29

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum.
En ik wil graag GTA Episodes From Liberty City downloaden.
De forumregels vraagt om geen links te delen over cracks (ed.) dus doe ik dat ook niet.

Ik heb al een crack gevonden en bij de tutorial van de crack staat het volgende:
2. Double-click on the EFLC install.reg file and confirm that you want to change your computer’s registry. You must do this in order for the game to work!
Kan dit veel kwaad? Ik wil natuurlijk geen virus of andere problemen hiermee oplopen.
Ik wil graag jullie advies horen en eventueel uitleg.
Of misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Groet, Jerom29

Nog een keer voor de duidelijkheid ik hoef geen links die niet toegestaan zijn :thumb:

Daar kan uiteraard geen zinnig woord over worden gezegd zonder de inhoud van de regfile te kennen.

Of dit kwaad kan is koffiedik kijken. Er zijn goede registry keys die doen wat ze beloven maar er is helaas meer rommel in omloop.
Maak in ieder geval een backup van je register, altijd aan te raden natuurlijk.

Je kunt de inhoud van de regfile hier even dumpen. Heb je nog geen zekerheid, maar het is gewoon leesbare text, en je kunt natuurlijk altijd zien welke keys ze proberen aan te passen

Bedankt voor de reacties
Je kan hem laten scannen op www.virustotal.com maar 100% zekerheid heb je nooit natuurlijk.
Met de meeste bestanden van de crack gedaan, alleen bij de LaunchEFLC.exe (4) en data.dll (2) waren er detecties. De regfile had er dus geen.

En hier is de inhoud:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Rockstar Games\EFLC]
"INSTALL_LANG"="1033"
"InstallComplete"="1"
"InstallFolder"="C:\\Program Files (x86)\\Rockstar Games\\Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City"
"Design Installer "="1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\1.00.0000]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\1.40.0000]

Ik zal binnenkort het spel installeren en houd jullie op de hoogte.

Maar even een andere vraag in die regfile staat iets met de C schijf/partitie, ik wil m'n spel op de D schijf zetten, moet ik dat dan in die regfile aanpassen?

Vanochtend heb ik het hele proces doorlopen, maar xlive.dll ontbreekt.
Ik ga daarom zo meteen Games for Windows - Live updaten en hopen dat hij dan wel werkt.
Er zijn veel site's waar je .dll bestanden kan downloaden maar ik hoorde dat dat niet zo'n goed idee is.

EDIT:

Ik heb Games for Windows Live gedownload en geïnstalleerd daardoor is de xlive.dll error weggegaan.
Het spel werkte hierna, maar ik kon alleen opslaan als ik de productcode had, dit is op te lossen door uit te loggen bij Games for Windows Live.

Ik heb nu wel een probleem dat een trainer niet werkt, maar dit gaat wel erg ver offtopic, moet ik daarvoor maar een nieuw topic aanmaken?

EDIT:

Laat de trainer maar zitten, heb een ander probleem: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/777747-GTA-EFLC-Zwart-scherm-na-starten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan