crash bij systeemherstel na sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

M. Philippi

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Ik heb SP2 geinstalleerd. Dit werkte wel, maar omdat ik er toch niet tevreden (of ongeduldig) over was, wilde ik dit weer van mijn systeem verwijderen.
Ik heb toen het systeem met systeemherstel 1 dag terug gezet.
Hierna kon ik mijn PC niet meer opstarten in XP. Bij het XP-logo-scherm, breekt hij de routine af en start weer opnieuw op, tot in het oneindige.
Veilige modus of laatste config werkt niet.
Gelukkig kan ik nog wel opstarten onder W98 (dual boot).
Uiteraard is mijn vraag;
Hoe kan ik weer gewoon op XP?

Als dit niet meer mogelijk is, kan ik gelukkig wel mijn files benaderen onder W98. Kopieren en evt de HD formateren kan wel. Maar op welke plaats staan mijn emails e.d. om na formateren weer terug te zetten?

Dan beb je alle update's kwijt, misschien is update van SP2 via internet/extra/windows update uit te voeren. dat gaat wel goed, maar het kost je wel vele uren om deze te downloaden. succes..

Laatst bewerkt:
Geplaatst door M. Philippi
Maar op welke plaats staan mijn emails e.d. om na formateren weer terug te zetten?

Neem toch het programmaatje eBackup (je vindt het zo met Google). Hiermee kun je heel eenvoudig je e-mails maar ook je account(s), je adresboek etc back-uppen.

Geplaatst door Dick Borstlap

Neem toch het programmaatje eBackup (je vindt het zo met Google). Hiermee kun je heel eenvoudig je e-mails maar ook je account(s), je adresboek etc back-uppen.

O.K. Dat is een goede tip.
Maar voor voorlopig ben ik nog niet zover. Het is nu dus niet mogelijk op XP te komen. Ik wil de reeds binnengekomen mails e.d. zien veilig te stellen (via verkenner W98), deze kopieren waarna ik XP opnieuw kan installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan