Kwam gister thuis en mijn computer stond op een zwart scherm, toen ik op een toets drukte bleef hij opnieuw opstarten steeds wanneer hij in windows kwam. In de velige modus duurt het iets langer, maar start hij ook op wanneer ik files naar een externe harde schijf stuur.
De blauwe schermen van windows geven steeds andere STOP codes, maar lijken allemaal gevolgen van hardware problemen.
Mijn computer was goed beschermt (firewall, nieuwste AVG, etc) en het lijkt mij niet dat er spyware oid is doorgedrongen.
Welk stuk hardware kan dit veroorzaken? Neem aan dat wanneer mijn moederbord dood is hij helemaal niets meer doet en de snelheid van de computer is goed dus intern geheugen lijkt me ook niet. Mijn vragen daarom:
Is dit door HDD?
Hoe kan ik backuppen wanneer hij steeds opnieuw opstart?
Helpt formatteren hier tegen?
Kan HDD Regenerator het mogelijk maken?
Zijn er andere mogelijkheden dan het kopen van een nieuwe HDD?
Iedereen die me kan helpen en antwoorden, alvast bedankt!!
De blauwe schermen van windows geven steeds andere STOP codes, maar lijken allemaal gevolgen van hardware problemen.
Mijn computer was goed beschermt (firewall, nieuwste AVG, etc) en het lijkt mij niet dat er spyware oid is doorgedrongen.
Welk stuk hardware kan dit veroorzaken? Neem aan dat wanneer mijn moederbord dood is hij helemaal niets meer doet en de snelheid van de computer is goed dus intern geheugen lijkt me ook niet. Mijn vragen daarom:
Is dit door HDD?
Hoe kan ik backuppen wanneer hij steeds opnieuw opstart?
Helpt formatteren hier tegen?
Kan HDD Regenerator het mogelijk maken?
Zijn er andere mogelijkheden dan het kopen van een nieuwe HDD?
Iedereen die me kan helpen en antwoorden, alvast bedankt!!