Crash dump

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zandspin

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht waarop vista geinstalleerd stond.
Nu wilde ik Alcohol 120% erop installeren. Maar op het einde van de installatie crash de laptop.

Nu elke keer dat hij opstart en in windows terecht komt krijg ik een blauwe scherm met crash dump. Ik kan veilige modus ook niet inkomen.

De fout melding die hij geeft is:

stop: 0x0000007e (0x0c0000005,081c90762,0x979c8a68,0x979c8764)

Weet iemand hier raad mee, of hoe ik dit kan verhelpen?

Al vast bedankt

Alcohol 120% is pas vista compatiable met versie 1.9.6.x, welke versie heb je geinstalleerd?

Mocht het een versie zijn die nog niet geschikt is voor Vista, dan lees ik in heel veel andere forums dat de enige oplossing is Vista opnieuw installeren:o

Yep ik heb versie: Alcohol 120% 1.9.5 3105 :(
Dat zou niet zo mooi zijn als ik hem opnieuw moet doen.

Dan moet ik hem wegbrengen want ik heb geen cd erbij gekregen.

Is het niet mogelijk dat je hem laat opstarten en dat de laptop opnieuw de installatie doet van vista wat hij ook doet als hij voor de eerste keer opstart?

iig al vast bedankt

Welk merk en type laptop is het. Wellicht zit er ene verborgen partitie op de HD met een recovery tool, staat misschien ook in je handleiding

Naar een paar keer het boekje doorbladeren zag ik het staan. Een klijn stukje :confused:

Ik heb de recovery kunnen draaien. Nu heeft hij heel C: geformat en opnieuw geinstald.
Gelukkig stonden er nog niet veel dingen op, omdat hij nieuw is :)
De crash dump is volgens mij vedwenen.

Bedankt voor je hulp mrmusic

zelfde probleem

Ik heb dus het precies het zelfde probleem maar dan met een ASUS.
Hoe pak ik het dan het beste aan?
Want ik kan namelijk niet in mijn handleiding vinden hoe ik kan recoveren.

Alvast heel erg bedankt.

Laatst bewerkt:
Dit zijn de handelingen die ik moest gebruiken voor mijn Acer om de recovery te kunnen draaien.
Misschien dat het ook voor je Asus werkt.

1. Start het systeem opnieuw op.
2. Terwijl het Acer logo in beeld is, druk op hetzelfde moment op <alt> + <F10> om het herstelproces te activeren.
3. Zie de instucties op het scherm om systeemherstel uit te voeren.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan