2 dagen geleden kreeg ik in windows een blauw scherm. Mijn installatie is een w7 ultimate update over Vista. Na herstart kreeg ik na 1 minuut, net toen ik aan het zoeken was naar systeemherstel, weer een blauw scherm. Na herstarten kwam het toen na 10 seconden al en inmiddels direct na inloggen. Via veilige modus geprobeerd en dat kan ik goed opstarten, maar: ik kan niet bij systeemherstel (button blijft grijs) en ik kan ook niet bij mijn backupimage van een 3tal weken geleden (wel zie ik via verkenner de bestanden staan ). Bij het afsluiten van de veilige modus valt mij op dat de veilige modus niet wil afsluiten. het w7 cirkeltje stopt met draaien en het korenveldluchtruim van w7 gaat niet meer weg. Ik moet dan de pc met de schakelaar afsluiten.
Mijn w7 upgrade dvd start op, via een balk die bestanden installeert en daarne de bekende balletjes maar blijft dan ook een w7 hemelscherm hangen.
Wat moet ik doen ? Het liefst zou ik mijn image terugzetten.
Gr,
Dirk
Mijn w7 upgrade dvd start op, via een balk die bestanden installeert en daarne de bekende balletjes maar blijft dan ook een w7 hemelscherm hangen.
Wat moet ik doen ? Het liefst zou ik mijn image terugzetten.
Gr,
Dirk