Hallo,
Ik heb Hier een laptop staan:
Packardbell Easynote.
Door een Systeemcrash Wil ik de laptop Naar de oorsprongkelijke Fabrieksinstellingen Terugzetten.
Normaal zou dit moeten via de F11 toets maar deze blijkt volgensmij niet te werken
Als ik in de bios wil komen dmv de F2 toets moet ik een wachtwoord invullen.
Verschillende wachtwoorden geprobeerd o.a Enter , spatie , bell9
Maar deze blijken allemaal niet te werken waardoor ik niet in de bios kan komen.
Trouwens met alle opties die er zijn in het begin o.a F8 F11 F2 Overal moet een wachtwoord ingevuld worden. Ook kan ik dus niet in windows komen. Dus het instaleren van software heeft geen nut:s op de laptop zelf zit geen garantie.
Qua hardware van laptops heb ik helemaal niks mee dus iets met de Moederbord is voor mij geen optie
Hopelijk hebben jullie het antwoord op deze vraag.
mvg voortco
(Excuus voor de typfouten Ben 15 En heb dat nog steeds niet onder de knie
)
Ik heb Hier een laptop staan:
Packardbell Easynote.
Door een Systeemcrash Wil ik de laptop Naar de oorsprongkelijke Fabrieksinstellingen Terugzetten.
Normaal zou dit moeten via de F11 toets maar deze blijkt volgensmij niet te werken
Als ik in de bios wil komen dmv de F2 toets moet ik een wachtwoord invullen.
Verschillende wachtwoorden geprobeerd o.a Enter , spatie , bell9
Maar deze blijken allemaal niet te werken waardoor ik niet in de bios kan komen.
Trouwens met alle opties die er zijn in het begin o.a F8 F11 F2 Overal moet een wachtwoord ingevuld worden. Ook kan ik dus niet in windows komen. Dus het instaleren van software heeft geen nut:s op de laptop zelf zit geen garantie.
Qua hardware van laptops heb ik helemaal niks mee dus iets met de Moederbord is voor mij geen optie
Hopelijk hebben jullie het antwoord op deze vraag.
mvg voortco
(Excuus voor de typfouten Ben 15 En heb dat nog steeds niet onder de knie