crash na java update

Status
Niet open voor verdere reacties.

gipskruit

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Help??hoe zit dit.

Ik heb 2 laptops 1 met vista waarbij ik vorige week de melding kreeg dat er een java update was.
Gedaan en na 2 uurtjes kreeg ik vlekken op het scherm en na uizetten wou die niet meer aan.
Deze heb ik na "de maker"

Mijn 2 de laptop kreeg vanavond ook de melding dat er een java update was en dus ook uitgevoerd.
Het scherm werd blauw met allerlei letters.
Na uitzetten weer opgestard en er kwam een schijfcontrole en nu doet hij het weer.Ook heb ik alles wat met java te maken heeft verwijderd en opnieuw java geinstaleerd.
Deze lap heeft windows 7.

Zou dit nu met de java te maken kunnen hebben? en wat te doen waneer er weer een verzoek voor java komt??

Groetjes Gipskruit.

windows vista is ook *KNIP* dat er maar af en zet er windows 7 of widows xp
ik had ook windows vista en dat is zoo traag nu heb ik windows7 lolo

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ,maar het gaat om de lap met windows 7,want de andere is naar de "maker".
Maar omdat ze na java flashplayer update crashten.

windows vista is ook *KNIP* dat er maar af en zet er windows 7 of widows xp
ik had ook windows vista en dat is zoo traag nu heb ik windows7 lolo

Een beetje vreemde tekst, aangezien jij het een onprettig besturingssysteem vindt moet iedereen dat maar vinden??? Dus even een fatsoenlijk/normaal antwoord lijkt me gepast??? Om gelijk met vleeswaar te gooien is ook belachelijk :S Trouwens heeft zijn 2de laptop ook Win7 is deze ook *insert vleeswaar*???

Daarnaast dit is een programmeer sectie, dus lijkt me dat deze hier niet hoort.

ontopic:
De eerste laptop waar je over sprak wat doet die nu nog? Of doet die helemaal niks meer???

je zegt dat je 2de laptop een bsod kreeg. Het is makkelijker voor ons om deze melding mee te geven. Maar een bsod op Win7 knap;) nog nooit gezien:P (niet dat het niet kan)

Laatst bewerkt door een moderator:
O,sorry Ik zag programmeren,snel voor programma`s aan,en zag in het lijstje "java"staan dus toen hier geplaatst.

De eerste laptop had net voor die tijd een nieuwe videochip gekregen,dus die wou niet meer aan en die heb ik terug gebracht naar de reperateur(garantie) die heeft erweer een nieuwe chip in gezet. Of die update de reden was of niet ,dat weet ik niet.De ventilator sloeg even aan en de powerlampje ging branden en je hoorde de dvdspeler even "starten"en toen ging de lap uit.

De 2de met windows7 gebeurde een week later.Meteen na de javaflach update.Dus kreeg het alweer "spaans benauwd".Ik heb bij deze lap weer opgestart toen kwam de vraag systeencontrole of normaal opstarten.Ik heb voor normaal opstarten gekozen en toen alle java software verwijderd en weer opnieuw opgestart en toen met systeemcontrole gedaan.
Daarna (omdat mijn mail java gebruikt) de vraag om java te installeren dit gedaan.Tot op heden is het goed,Maar als er nu weer om een update word gevraagd????

Ook zag ik dat java flachplayer 11 was geinstalleerd en een java 10 plugin ,zou dat een conflict hebben gegeven.

Hartstikke bedankt alvast.

ps die met vista kan geen 7 op omdat de vereisten niet goed zijn en ik heb verder geen last van vista.

Groetjes Gipskruit

Laatst bewerkt:
Een beetje vreemde tekst, aangezien jij het een onprettig besturingssysteem vindt moet iedereen dat maar vinden??? Dus even een fatsoenlijk/normaal antwoord lijkt me gepast??? Om gelijk met vleeswaar te gooien is ook belachelijk :S Trouwens heeft zijn 2de laptop ook Win7 is deze ook *insert vleeswaar*???

nou ik haat vista heb nu maar xp en 7 duo boot met lolo bedowl ik ilegale
want ik heb een illegale win7 ultimate versie

nou ik haat vista heb nu maar xp en 7 duo boot met lolo bedowl ik ilegale
want ik heb een illegale win7 ultimate versie

//off-topic
Ts vraagt ook niet of jij met Vista wilt werken, maar of je hem wilt helpen met een probleem. Om simpelweg een ander besturingssysteem te installeren is niet helpen met het probleem, mocht het een volgende x weer voorkomen blijf je in een Vicieuze cirkel hangen, daarnaast kijken er ook andere mensen op deze post die dus ook in die cirkel hangen.

1. flachplayer = (ADOBE flash player (ander bedrijf niks met java te maken))
2. Java 10 plugin ??? Java is nog maar op versie 7 (bron) die 10 plugin klinkt meer als adobe reader
3. Heeft je systeem tijdens de schijfcontrolle nog iets bijzonders gevonden dat je weet? als deze melding te vaak voorkomt kan duiden opdat je hd stuk aan het gaan is, te vaak is 1x in de X aantal weken niet maanden (@computerhelper zie totaal niks te maken met de Windows versie)
4. Werkt je laptop nu weer naar behoren of niet? Staat er niet echt duidelijk bij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan