Crash nitro kart start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

als crash nitro kart in mijn ps2 doe dan start hij niet op kan wel de talen doen, maar hij komt verder dan een bepaald logo

wie kan me helpen??

Ik neem even colin mcrea rally 3 als voorbeeld die doet het gewoon tot bij menu etc.

Dan had je uit je eigen antwoord nu kunnen afleiden dat er dan dus iets mis is met het schijfje...

Jawel ik kan gewoon elk ander spel doen behalve die komt niet eens in het menu van het spel.

?!

Ik heb geen idee wat je nu probeert te zeggen...

Heb je nu al eens het schijfje goed bestudeerd? Want als alle andere schijfjes wel gewoon werken, is er dus iets mis met deze...

dit ben ik misschien vergeten te zeggen hij heeft het voorheen wel gedaan.

Maar... Is het schijfje beschadigt of niet?

Laatst bewerkt:
Precies, wanneer krijgen we nu antwoord op de vraag die nu al zeker 4 keer is gesteld?????

En dat een schijfje voorheen wel werkte hoef nog steeds niet te betekenen dat die dus nu niet beschadigd kan zijn!

Je maakt het eerlijk gezegt wel heel erg moeilijk zo.

Sorry voor de late reaactie er zitten wel wat krassen op waarvan die wat dieper zit(heb het spel ook al een aantal jaren).

Daar heb je je antwoord....

Was toch niet zo moeilijk?

Laatst bewerkt:
Vanaf kwart over 1?

Ik bedoel, toen had je het antwoord al kunnen weten/afleiden!

Maar goed, schijf kaduuk, vraag opgelost?

uhm toen zat ik wat anders te doen....(ik dacht hond uitlaten)

En dan om 10 voor 2...

Nee sorry, maar hier klets je je niet uit. Is gewoon een kwestie van goed lezen wat men schrijft. Dan had je vanmiddag om 14 uur je antwoord al kunnen hebben.

Maar goed, vraag status maar op opgelost zetten?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan