Als ik in mijn programmaatje op 'Afsluiten' klik dan schrijft hij een regel in een bestand (om precies te zijn: " {datum}_{tijd}"). Dit levert geen problemen op, TENZIJ ik het programma via taakbeheer stop (taak beëindigen). Dan zegt deze 'Dit programma reageert niet meer. Wilt u het nu beëindigen?", "Nu beëindigen" "Annuleren". Klik je op annuleren, dan gaat het programma ongestoord door, klik je op nu beëindigen dan krijg je zo'n scherm "ProgrammaX reageert niet meer".
Hoe komt het dat hij ten aller tijde goed afsluit, behalve als je het stopt via taakbeheer?
En hoe kan ik dit voorkomen? Om het programma goed te kunnen starten moet namelijk die tekst in dat bestand staan. Deze wordt namelijk uitgelezen en getoont bij het opstarten.
Hoe komt het dat hij ten aller tijde goed afsluit, behalve als je het stopt via taakbeheer?
En hoe kan ik dit voorkomen? Om het programma goed te kunnen starten moet namelijk die tekst in dat bestand staan. Deze wordt namelijk uitgelezen en getoont bij het opstarten.