Crash zelfs na formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurturk

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
PC crasht random

Goeden avond allemaal,

mijn PC blijft maar BSOD's en andere crashes krijgen.
het betreft de

memory management 0x0000001a crash
en een crash waarbij mijn beeldscherm alleen maar strepen vertoond en blijft hangen

mijn specs

i5 2500K
HD6950 2GB
4gb ram geheugen ripjaws 1600
p67 pro 3 ASROCK moederbord
windows 7 32 bits

PC is net geformateerd!

wie kan mij helpen ? hartelijk dank alvast

Hoi,

Ik heb hier een LINK waarin staat beschreven welke stappen je kunt nemen om dit misschien op te lossen, ik hoop dat je Engels kunt lezen:D

Memory error detected! Pair 104477696 does not store values accurately

Memtest has detected that your computer cannot accurately store data in ram.

is het bericht dat ik meteen krijg als ik MemTest start

Ik denk dat het eerste wat je schrijft van toepassing is dan, Memory error detected.
Als je nu eens alle geheugenbankjes eruithaald, behalve 1, doe je die test nog eens.
Gaat dat goed, haal je die eruit, en steek je een ander bankje erin, weer testen net zolang totdat je een error krijgt, dat is dat de boosdoener waarschijnlijk.

Heb je de kast open gehad om eea te installeren of verwijderen ? Misschien heb je het geheugen van zn plek af gestoten....?

dankje wel voor je snelle reactie !

ik heb 2 bankjes van 4 gb ik heb der nu maar 1 in zitten en ik krijg die error bij de andere idem !

Dus je pc is helemaal leeg, geen Windows er op, omdat je zegt de harde schijf te hebben geformatteerd ?

Als je wel Windows erop hebt staan, zou ik als eerste je drivers eens updaten, ik heb een thread gelezen over ditzelfde probleem van jou, maar dan moet je wel adviezen opvolgen, en als het dan nog steeds zo is, kun je verder met die betreffende thread.
Dus....eerst al je stuurprogramma's updaten tot de nieuwste, die kan je hier vinden, en van je videokaart hier

dat is mijn thread die ik ook op een ander forum heb geplaatst, dat heeft helaas niet geholpen al die updates !

Nee, omdat je daar niet doorvraagt...
Wat je zou kunnen proberen, andere Ram erin, en/of jouw Ram in een andere pc.
Op die manier kun je je Ram uitsluiten of juist aanwijzen als probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan